  • Data: 2011-04-12 21:47:22
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 09 Apr 2011 16:05:27 +0100, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Jest dokładnie odwrotnie: na uczelni największe znaczenie ma zwykle
    >treść, w praktyce inżynierii oprogramowania forma jest bardziej istotna.

    Qrde, to jakis nonsens z ta "forma" i "trescia". "Tresc" ma byc taka
    ze program robi to co ma robic, "forma" ma byc taka za program ma sie
    wykonywac szybko i niezawodnie, ma byc tak prosty jak sie da ale nie
    prostszy, a tekst programu ma byc czytelny.

    Jakos nei widze spzrecznosci miedzy jednym a drugim, ani specjalnei
    nie widze roznicy miedzy uczelniami i biznesem

    A.L.