    From: Maciej Sobczak <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Sun, 10 Apr 2011 02:42:17 -0700 (PDT)

    On 9 Kwi, 22:30, Wit Jakuczun <w...@g...com> wrote:

    > No ok tylko, e dop ki w wymaganiach wst pnych nie jest napisane, e od
    > kandydat w wymagane jest to, e ju "klepali kod" to program studi w
    > tworzony jest tak jakby tego NIGDY nie robili.

    Etam. To jest sztuczna poprawność, kompletnie niepotrzebna.
    Założenie, że na studia idą kompletni idioci ale z wielkim potencjałem
    jest zbędne. Można tak zakładać tam, gdzie dostęp do wiedzy jest
    kosztowny albo ograniczony (np. można założyć, że studenci na studiach
    medycznych nie widzeli wcześniej rozmontowanych zwłok...), ale nie w
    przypadku informatyki, gdzie w rozwiniętych społeczeństwach jest
    więcej kompów, niż ludzi.

    Ale nawet z taką sztuczną poprawnością nie ma żadnego problemu, żeby
    zrobić program nauczania bez przedmiotu "Programowanie obiektowe w
    Javie" na początku. Ja tak miałem. BTW - ja *w ogóle* nie miałem Javy
    na studiach :-).

    > Co wi cej, osobi cie uwa am, e zak adanie, e studenci "klepali kod" bo
    > komputery s dost pne jest z ym podej ciem do zadania uk adania programu
    > studi w. I ci ko mi uwierzy , e tym w a nie kierowali si przy
    > usuwaniu "programowania obiektowego" z programu studi w.

    Nie napisałem, że się tym kierowali.
    Napisałem, że właśnie z tego powodu nie jest to żadnym problemem.
    Niezależnie od tego, czym się kierowali.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com