  • 11. Data: 2011-03-17 19:28:04
    Temat: Re: Canon sx20 i CHDK
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-17 19:53:15 +0100, "Andrzej S." <A...@g...com> said:

    > Zupelnie nic.

    Aha.
    Sorry za szczerość, idź może poszukaj w mieście cukru po 4,50 za
    kilogram. Przynajmniej będzie jakiś pożytek.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-03-17 20:13:58
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Aha.
    > Sorry za szczerosc, idz moze poszukaj w miescie cukru po 4,50 za
    > kilogram. Przynajmniej bedzie jaki pozytek.

    Ja bym tak sprawy nie stawial. Jak juz CHDK jest to czlowiek zaczyna
    kombinowac.
    Z bardziej uzytecznych funkcji do codziennego uzytku: RAW,
    podswietlanie przepalen przed zrobieniem zdjecia czy histogram.
    Z bardziej egzotycznych to np. "tajmlapsy" czy wykrywanie ruchu

    http://www.flickr.com/photos/aparejador/2942467274/
    http://www.flickr.com/photos/27963332@N06/4874677089
    /
    http://www.flickr.com/photos/jose_viana/2393524814/
    http://www.flickr.com/photos/51504960@N03/4959099331
    /

    Albo, upalne lato, aparat w domu na statywie, na balkonie miseczka z
    woda i lapiemy wroble.
    W tym czasie mozna szukac curku po 4,50 ;)

  • 13. Data: 2011-03-17 20:28:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-17 21:13:58 +0100, mg <a...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > woda i lapiemy wroble.
    > W tym czasie mozna szukac curku po 4,50 ;)

    Ja to wszystko rozumiem, ale zapytałem co takiego musi mieć Andrzej
    dzięki CHDK, otrzymałem odpowiedź, że NIC.
    Więc?
    A tak BTW. Dla mnie aparat, który nie ma RAW, po prostu nie istnieje.
    No i nie chciałbym mieć RAWów powiązanych z kartą. :)