  • 1. Data: 2011-03-15 23:05:49
    Temat: Wydruki zdjęć z przeznaczeniem na podświetlanie ? JAK
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    No właśnie jaka technologia, na czym u kogo ?
    Ktoś przerabiał juz ten temat? Odbitka na papierze średnio się IMO nadaje.
    Drukowanie na pleksie, folii, jakieś kalce ?

    Docelowo wydruk prezentowany na mlecznej pleksi i podświetlony od dołu.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2011-03-15 23:09:52
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:ilorcj$hfs$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > Drukowanie na pleksie, folii, jakieś kalce ?
    >
    > Docelowo wydruk prezentowany na mlecznej pleksi i podświetlony od dołu.

    Co prawda nie wiem, ale logika podpowiada mi, ze najlepiej zapytac tam,
    gdzie naswietlaja slajdy z nosnikow cyfrowych. Jak sie da maly, to pewnie i
    wiekszy obszar :) Pewnie drozej wyjdzie, ale coz...

    T.

  • 3. Data: 2011-03-15 23:55:10
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

> [...]
    > Drukowanie na pleksie, folii, jakieś kalce ?
    >
    > Docelowo wydruk prezentowany na mlecznej pleksi i podświetlony od dołu.

    góglnij
    "wydruki backlight"

    JDJ

  • 4. Data: 2011-03-15 23:56:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Co prawda nie wiem, ale logika podpowiada mi, ze najlepiej zapytac tam,
    > gdzie naswietlaja slajdy z nosnikow cyfrowych. Jak sie da maly, to pewnie i
    > wiekszy obszar :) Pewnie drozej wyjdzie, ale coz...

    slajd wielkości A2 / A1 z naświetlarki no nie wiem czy tędy droga :)

    Roger

  • 5. Data: 2011-03-16 06:43:12
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-03-16 00:05, Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > Drukowanie na pleksie, folii, jakieś kalce ?
    >
    > Docelowo wydruk prezentowany na mlecznej pleksi i podświetlony od dołu.

    Osobiście nigdy nie używałem, ale wiem, że istnieją przezroczyste folie
    przeznaczone do druku atramentowego.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2011-03-16 06:57:01
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-03-16 07:43, Marek Wyszomirski pisze:

    > Osobiście nigdy nie używałem, ale wiem, że istnieją przezroczyste folie
    > przeznaczone do druku atramentowego.

    Stosuje do wydruku foliogramów pod rzutnik pisma. Drukarka atramentowa,
    folie specjalne pod atrament (lub laser - tez sa). Robi sie to w domu,
    jakosc znakomita. Pracowalem tylko z A4, ale z pewnoscia sa wieksze
    formaty. Pytalbym w punktach uslugowych, gdzie maja druk wielkoformatowy

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2011-03-16 09:14:26
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    Najlepiej wydrukować pigmentowym Epsonem/Canonem na backlight'cie.
    Rzuć oczkiem na ten wątek:

    http://www.luminous-landscape.com/forum/index.php?to
    pic=46883.msg426416#msg426416

  • 8. Data: 2011-03-16 10:01:11
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbf.googlegroups.com...
    > Najlepiej wydrukować pigmentowym Epsonem/Canonem na backlight'cie.
    > Rzuć oczkiem na ten wątek:
    >
    > http://www.luminous-landscape.com/forum/index.php?to
    pic=46883.msg426416#msg426416

    dzięki za sugestie. Niestety zrozumiem z tego wątku piąte przez dziesiąte.
    Ale wiem juz czego szukać.

    Roger

  • 9. Data: 2011-03-16 10:33:23
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > No właśnie jaka technologia, na czym u kogo ?
    > Ktoś przerabiał juz ten temat? Odbitka na papierze średnio się IMO
    > nadaje. Drukowanie na pleksie, folii, jakieś kalce ?

    Papier - zapytaj w jakiejś agencji reklamowej która robi citylighty -
    podświetlane "od srodka" plakaty reklamowe.

  • 10. Data: 2011-03-16 19:58:01
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-03-16 11:33, Marcepan pisze:

    > Papier - zapytaj w jakiejś agencji reklamowej która robi citylighty -
    > podświetlane "od srodka" plakaty reklamowe.

    Jak w latach 90' poprzedniego stulecia, robiłem projekty stoisk
    targowych. Stosowaliśmy wtedy super nowoczesne rozwiązania :-) Jak na
    tamte lata i na nasz kraj. Dwie płyty pleksi: przezroczysta od strony
    oglądającego, mleczna za nią a między nimi diapozytyw kolorowy. wymiar
    1m x 1m. Podświetlone to było kilkoma świetlówkami. Efekt super. Jak nie
    było diapozytywów (slajdów) brało się wydrukowany na kredowym papierze,
    metodą sitodruku, plakat. Efekt był, z tego co pamiętam, co najmniej
    zadowalający.