  • 1. Data: 2011-03-14 12:13:15
    Temat: Český film i zalety onanizmu
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Zapraszam do poczytania i obejrzenia. Komentarze mile widziane. I tu,
    i tam...

    http://dybowski.pl/nic

    Czarek

  • 2. Data: 2011-03-14 15:42:33
    Temat: Re: Český film i zalety onanizmu
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-14 13:13, Czarek pisze:
    > Zapraszam do poczytania i obejrzenia. Komentarze mile widziane. I tu,
    > i tam...
    >
    > http://dybowski.pl/nic
    >
    > Czarek

    Ponieważ "You must be logged in to post a comment." odpowiem tutaj na
    końcowe pytanie w "NIC" - żadnego bym nie powiesił, bo nie przemawia do
    mnie taka tematyka zdjęć. Nawet nie potrafię powiedzieć, czy jest
    interesujące. Ale sam odbiór zdjęcia faktycznie jest ciekawszy z tego
    starszego obiektywu bez powłok. Te z lepszego jest po prostu za
    doskonałe, przez co traci swój indywidualny charakter.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-03-14 16:38:33
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-03-14 13:13, Czarek pisze:
    > Zapraszam do poczytania i obejrzenia. Komentarze mile widziane. I tu,
    > i tam...
    >
    > http://dybowski.pl/nic
    >
    > Czarek

    Zdecydowanie wolę to foto z apo. Jednak co powłoki to powłoki. Mora na
    drugim zabija...
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 4. Data: 2011-03-15 11:10:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-14 16:42, "Paweł W." pisze:

    > Ale sam odbiór zdjęcia faktycznie jest ciekawszy z tego starszego obiektywu bez
    powłok. Te z lepszego jest po prostu za doskonałe,

    Rzekłbym - klinicznie nienaturalne