  • 1. Data: 2011-03-15 19:00:00
    Temat: naprawa skanera
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    witam,
    mam fajny skaner hp scanjet7650. używałem go do tej pory do skanowania
    dokumentów a zachciało mi sie poskanwać stare zdjęcia.
    pojawił się kłopot niewidoczny wcześniej. szyba ma drobne ryski, pęknięcia,
    pajączki, które dają widoczne na zdjęciach plami i rozbłyski.
    znacie serwis, który (za rozsądne pieniądze) podjąłby się naprawy bądź ma
    dostęp do części (przy okazji wymieniłbym tez folie prowadzącą w radf)?
    i może ktoś posiada service manual z part symbolami ;-)

    pozdrawiam
    robert