  • 11. Data: 2011-06-25 21:23:39
    Temat: Re: Canon, przesiadka na cyfrę, obiektywy, pytania
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 21.06.2011 Tomek <b...@o...pl> napisał/a:

    > Poza tym co polecił XX YY dodałbym z ciekawych obiektywów 50 1,8 i 85
    > 1,8. Na początku można przeczekać z 18-55 IS, 17-85 nie polecam.

    Tylko nie 50/1.8, on sie rozpada w rękach. Dla cropa lepiej 35/2, a jak
    50 to tylko 1.4. 85 oczywiście tak.

  • 12. Data: 2011-06-25 21:50:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 25 Jun 2011 21:23:39 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Tylko nie 50/1.8, on sie rozpada w rękach.

    Jakoś na razie mi się nie rozpadł, mimo, że nie wacham się go dotykać bez
    miękkich rękawic ochronnych.

    > Dla cropa lepiej 35/2, a jak
    > 50 to tylko 1.4. 85 oczywiście tak.

    Pewnie że lepiej, ale bez przesady.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 13. Data: 2011-06-25 22:17:25
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 25.06.2011 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > Jakoś na razie mi się nie rozpadł, mimo, że nie wacham się go dotykać bez
    > miękkich rękawic ochronnych.

    To taka przenośnia do reszty obiektywów C. Nawet 18-55 jest lepiej IMO
    zrobiony. Np pierścień MF w 50/1.8 to parodia, a dźwięk AF i szybkość
    to druga parodia :)

    Nie wypowiadam się do optyki, ale to jedyny z polecanych obiektywów
    którego osobiście nie polecam, wolałbym kita IS niż jego.

  • 14. Data: 2011-06-26 15:20:41
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Nie wypowiadam się do optyki, ale to jedyny z polecanych obiektywów
    > którego osobiście nie polecam, wolałbym kita IS niż jego.

    Mi po 4 latach nie rozpadł się a miałem go kilka razy w rękach.
    Co ma kit do pięćdziesiatki ?

    Tomek

  • 15. Data: 2011-06-27 05:39:22
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2011-06-21 10:56, Arkadiusz Mizerski pisze:

    > OK. Czyli do wywalenia to szkło... :-)

    ja używam z Canonem 400D (stara cyfrowa lustrzanka APS-C ) i jestem
    bardzo zadowolony z tego obiektywu. 100-300 jest zacnym obiektywem -
    lepszym niż wskazywałaby na to jego cena.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 16. Data: 2011-06-27 07:45:18
    Od: Tomasz Więcławski <t...@g...com>

    > A ten 17-85 nadaje si , czy raczej denko od butelki? :-)

    Mam taki obiektyw i wcale nie jest taki zły.
    Słabszy jest tylko na szerokim kącie na otwartej przysłonie,
    po przymknięciu jest OK.
    Najlepiej robić nim zdjęcia w RAW a DPP 95% wad usunie.

  • 17. Data: 2011-06-27 09:06:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 00:45:18 -0700 (PDT), Tomasz Więcławski napisał(a):

    > Mam taki obiektyw i wcale nie jest taki zły.
    > Słabszy jest tylko na szerokim kącie na otwartej przysłonie,
    > po przymknięciu jest OK.
    > Najlepiej robić nim zdjęcia w RAW a DPP 95% wad usunie.

    Jeżeli chodzi o 17-85 IS USM to powiedziałbym nawet, że jest bardzo dobry w
    swojej klasie.
    "w swojej klasie" znaczy, że elka to nie jest, ale też nie kosztuje tyle co
    elka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2011-06-28 07:17:50
    Temat: No dobra....
    Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@g...pl>

    Przekonaliście mnie, że się wje...łem w dziadowski system. No cóż, ale już
    teraz zmieniał go nie będę. :-)

    Powiedzmy jednak, że odejmę sobie od ust i szarpnę się na jakiś lepszy
    obiektyw. Co powiecie o takowych:

    1. EF 24-105mm f/4 L IS USM
    2. EF 24-70 mm f/2.8 L USM
    3. EF 70-200 mm f/4 L USM

  • 19. Data: 2011-06-28 07:35:22
    Temat: Re: No dobra....
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Arkadiusz Mizerski napisał(a):
> [...]
    > teraz zmieniał go nie będę. :-)
    >
    > Powiedzmy jednak, że odejmę sobie od ust i szarpnę się na jakiś lepszy

    Fajny, ale jako podstawowy obiektyw do FF, nie do cropa, ale to kwestia indywidualna,
    może Tobie ten zakres
    odpowiada. Dla mnie za wąski.

    > 2. EF 24-70 mm f/2.8 L USM

    Kloc. Miałeś go w ręku?
    Do czego Ci taki kloc potrzebny?

    > 3. EF 70-200 mm f/4 L USM

    Wolałbym stabilizowany, nie lubię półśrodków.
    Jak już nosić to coś w pełni użytecznego.

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2011-06-28 08:44:19
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

> [...]
    >teraz zmieniał go nie będę. :-)

    >Powiedzmy jednak, że odejmę sobie od ust i szarpnę się na jakiś lepszy

    zaden z powyzszych
    tylko 17-55 2.8 IS

    3. EF 70-200 mm f/4 L USM

    tylko z IS