  • 21. Data: 2011-06-28 19:25:20
    Temat: Re: No dobra....
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Arkadiusz Mizerski" napisał:
    > Powiedzmy jednak, że odejmę sobie od ust i szarpnę się na jakiś lepszy
    > obiektyw. Co powiecie o takowych:
    > 1. EF 24-105mm f/4 L IS USM
    > 2. EF 24-70 mm f/2.8 L USM

    A po co powielać zakres ogniskowych w dwóch szkłach?

  • 22. Data: 2011-06-29 06:24:29
    Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A po co powielać zakres ogniskowych w dwóch szkłach?

    A czy ja napisałem, że mam zamiar je wszystkie kupować? Pytałem o opinie o
    tych 3 szkłach i tyle. :-)

    Jednak jek widzę te elki to też kicha... :-)

    Chyba jednak sobie kupię ten EF-S 17-85 IS. Do amatorszczyzny w moim
    wykonaniu powinien wystarczyć... :-)

  • 23. Data: 2011-07-02 04:57:09
    Od: Tormentor <o...@o...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 10:44:19 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > zaden z powyzszych
    > tylko 17-55 2.8 IS

    A autor wątku przypadkiem nie chce tego szkła do pełnej klatki?

    --
    Tormentor

  • 24. Data: 2011-07-03 09:48:16
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-07-02 06:57, Tormentor pisze:

    > A autor wątku przypadkiem nie chce tego szkła do pełnej klatki?

    No przecie kupił 50D.

  • 25. Data: 2011-07-03 18:53:40
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 09:17, Arkadiusz Mizerski pisze:
    > Przekonaliście mnie, że się wje...łem w dziadowski system. No cóż, ale już
    > teraz zmieniał go nie będę. :-)
    >
    > Powiedzmy jednak, że odejmę sobie od ust i szarpnę się na jakiś lepszy
    > obiektyw. Co powiecie o takowych:
    >
    > 1. EF 24-105mm f/4 L IS USM
    > 2. EF 24-70 mm f/2.8 L USM
    > 3. EF 70-200 mm f/4 L USM

    Witam
    Powiem tak
    Ja osobiście mam body C40D z kitowym obiektywem i uważam iż na moje
    potrzeby jest OK
    Ale kumpel ma 2xbody 5D i do tego tylko obiektywy "L"

    I jak pokazuje mi porównanie z niby to super obiektywami Nikona to w
    życiu bym nie zmienię systemu.
    Przy złych warunkach canon robi o wiele lepsze zdjęcia.

    Pozdrowienia
    piratee

  • 26. Data: 2011-07-03 21:18:29
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-03 20:53, Piratee pisze:
> [...]

    > życiu bym nie zmienię systemu.
    > Przy złych warunkach canon robi o wiele lepsze zdjęcia.

    Poprzyj to stwierdzenie jakimś przykładem.

    JD

  • 27. Data: 2011-07-03 23:21:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-03 20:53, Piratee pisze:
    > Przy złych warunkach canon robi o wiele lepsze zdjęcia.

    Robił z pięć lat temu.
    Ale tak naprawdę najwięcej zależy od wciskacza spustu.

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 28. Data: 2011-07-04 14:38:30
    Temat: Re: Canon, przesiadka na cyfrę, obiektywy, pytania
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 26.06.2011 Tomek <b...@o...pl> napisał/a:

    > Mi po 4 latach nie rozpadł się a miałem go kilka razy w rękach.
    > Co ma kit do pięćdziesiatki ?

    To że wolałbym kitem (efs 18-55 is) robić zdjęcia niż tą 50-tką. No
    chyba że mówimy o '50/1.8' a nie '50/1.8 II'. Ten pierwszy jest podobnej
    klasy co 35/2, też nie ma usm, ale nic w nim nie lata. Ta nowa 50/1.8 II
    to jak już pisałem ma nieużyteczny (wolny i głośny) AF, nieużyteczny (mały
    pierścień) MF - dla 1.8 potrzeba precyzyjnego focusa, a tu ani tak
    ani siak (pomijam nawet ogólną plastikowość i wszechobecne luzy).
    Ogólnie to szkoda forsy, lepiej ją odłożyć na dokładkę do 35/2 lub
    50/1.4 usm.

  • 29. Data: 2011-07-04 16:37:50
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-03 23:18, JD pisze:

    > Poprzyj to stwierdzenie jakimś przykładem.

    Witam
    Zapytam się kumpla czy mogę to uczynić
    (mógł sprzedać komuś te zdjęcia) ;]]

    Pozdrowienia
    piratee

  • 30. Data: 2011-07-04 16:39:04
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-04 01:21, Janko Muzykant pisze:

    > Robił z pięć lat temu.
    > Ale tak naprawdę najwięcej zależy od wciskacza spustu.

    Witam
    Niestety, większość zależy od fotografa, jak jest kiepski
    to i dobry sprzęt nie pomoże. ;]]

    Pozdrowienia
    piratee