  • 11. Data: 2009-08-24 14:23:10
    Temat: Re: Canon S90 bitching
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    gietrzy pisze:
    > S90 to mega super aparat i być może go kiedyś kupię, ale nie za $430 - za blisko
    > GF1@kit.

    myślisz że dopieszczonego do bólu EP1 kupisz poniżej 3tyś zł w kicie ;)
    szalony optymista ;). Dla jasności sam bym chciał takiego stanu rzeczy,
    ale trendy na rynku są trochę inne.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-08-24 15:44:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Zachodzę w głowę, co może tak cieszyć w zdjęciach z hipermarketu?

    Ja bym bardzo chętnie pozamieniał zdjęcia babć z łączki na takie z
    ówczesnych ''hipermarketów''.
    Kiedyś to właśnie takimi zdjęciami będziemy się zachwycać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-08-24 18:28:48
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > myślisz że dopieszczonego do bólu EP1 kupisz poniżej 3tyś zł w kicie ;)
    > szalony optymista ;).

    EP-1 kit w BH - $800 = 2360

    Liczę, że GF1 będzie $100-150 droższy.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 14. Data: 2009-08-24 18:53:55
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    gietrzy pisze:

    > EP-1 kit w BH - $800 = 2360

    no ja niestety patrzę na polskie ceny i tu widzę 2800zł. Budżetowy G1
    kosztuje coś około 2tyś więc śmiało stawiam że nowy Panosonic będzie
    ponad 3tyś. tym bardziej że go będą lansować na najmniejsze rozmiary -
    najlepsza jakość ;). Ale pożyjemy zobaczymy oby było tak jak mówisz.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 15. Data: 2009-08-24 19:01:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Doprawdy? Odpowiednik 60mm do portretu? Nie no mozna nawet i 35mm ;-)

    Miałeś może w rękach książkę Mroczka?

  • 16. Data: 2009-08-24 19:05:38
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Konkretnie jaki?

    T60/2m a jakie to ma znaczenie?

    > Nie było mowy o 35mm tylko o 28mm.

    24-28-35 to tak porąbane ogniskowe, że jeśli to możliwe, warto mieć 3 osobne szkła.

    > Taaaaa super argument.

    No wiesz ja nie celuję w Monet'a - aktualnie mnie kręci 24mm w "molu",
    przepraszam jeśli kogoś razi to, że mając "obiekt westchnień i modlitw"* robię
    nim średniej jakości pstryki. Dla mnie to tylko zwykły kompakt.
    Możliwość zrobienia dziecku zdjęcia w ciasnej alejce Smyka obok "Little Mermaid"
    umożliwia mi właśnie 24mm.

    > Kup konwerter szerokokątny, bedzie jeszcze fajniej.

    Spoko, mam pamiątki z Manhattanu i na 14mm ;) - 24mm imho to sweet point.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    * - teraz obok LX3 także E52

  • 17. Data: 2009-08-25 10:36:40
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Miałeś może w rękach książkę Mroczka?

    Mam obie, pozyczyć Ci?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-08-25 16:47:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Mam obie, pozyczyć Ci?

    Jaki procent prezentowanych tam portretów jest wykonany czymś węższym niż
    odpowiednik 60mm na małym obrazku?

  • 19. Data: 2009-08-25 17:46:05
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Jaki procent prezentowanych tam portretów jest wykonany czymś węższym niż
    > odpowiednik 60mm na małym obrazku?

    a co to Mroczek wyrocznia ;). Jest coś takiego jak portret sytuacyjny ;)
    czyli portretowana osoba w jej otoczeniu. Taki portret może znacznie
    więcej powiedzieć o fotografowanym niż ten infantylne facjaty z małą
    głębią ostrości ;). Tylko że te kompakty to mi się średnio widzą do
    takiego reportażowego focenia, np. w pracowni szewca, co mi po szerokim
    koncie jak wiadomo że w piwnicy światła będzie brakować ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 20. Data: 2009-08-25 18:20:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze cichybartko:

    > a co to Mroczek wyrocznia ;).

    Zdjęcia które pokazał służą za kontrprzykład.