  • Data: 2010-03-18 20:14:40
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 18 of Mar 2010 11:48, de Fresz wrote:

    > Zupełnie nic. Tylko skoro dziecko a) nie zrozumie, b) nie zapamięta,
    > to używanie argumentów "to dla jego dobra i lepszego rozwoju" jest,
    > ekhm, śmieszne?

    No to już jestem pewien, że nie masz dzieci.

    > O to tylko chodziło. A jeszcze bardziej oftopicznie -
    > dzieciństwo to dzieciństwo i naprawdę szczerze współczuję dzieciakom,
    > których starzy tego ni w ząb nie rozumieją i za wszelką cenę chcą im
    > te radosne i beztroskie lata spierdzielić.

    Dlaczego znowu skrajność w rodzaju "za wszelką cenę".
    Dzieciaki najmilej wspominają takie zajęcia, w których
    początkowo napotykały próg nie do przebycia. Zresztą
    same takie zabawy wybierają. Przynajmniej moje dzieci
    i ja sam jako dziecko.

    Natomiast znam dziecko, chyba już inwalidę psychicznego
    (fizycznie też, bo 9-latek utuczony tak, że kości lamie
    jak się podeprze podczas upadku) które nie potrafi przegrywać,
    bo rodzice wujkowie itd podkładali się, wmawiając, że jest najlepszy,
    nie pozwalali na większy wysiłek.

    A wracając do fotografowania - Druh na początek, to jednak
    była strata czasu. Niby nauczyło korzystać z tabeli naświetlań
    ale nie było co nastawiać. Czas wyłącznie 1/50 sekundy
    przysłona 8 albo 16 i dalej to kombinowanie tylko z czułościami
    filmów. Smiena, to był zupełnie inny wymiar, dawała coś więcej
    niż rozczarowanie jak w wypadku Druha.

    --
    nb