    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Date: Thu, 18 Mar 2010 11:00:50 +0100
    <hnjllf$agf$1@mx1.internetia.pl> <hnjmel$huf$1@news.onet.pl>
    <hnjmmb$mb4$1@mx1.internetia.pl> <hnkm2l$4cn$1@news.onet.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    <hnlqud$ft5$1@mx1.internetia.pl> <hnnj79$h3r$1@inews.gazeta.pl>
    <hnok39$5cg$1@mx1.internetia.pl> <hnopdj$62f$1@inews.gazeta.pl>
    <hnoq53$qj2$1@mx1.internetia.pl> <hnovv6$2cb$1@inews.gazeta.pl>
    <hnq5d9$l4s$1@pippin.nask.net.pl> <hnq83g$ktt$1@inews.gazeta.pl>
    <hnr4m5$hte$1@mx1.internetia.pl> <hnr70h$bjn$1@inews.gazeta.pl>
    <hnr7jf$619$1@mx1.internetia.pl> <hnr8au$glu$1@inews.gazeta.pl>
    <hnrg5n$i76$1@mx1.internetia.pl>

    On 2010-03-17 22:04:27 +0100, "Darek" <s...@s...pl> said:

    > Czy naprawdę tak trudno zrozumieć, że gdybym to wszystyko wiedział to
    > nie pytałbym na grupie dyskusyjnej?

    Ja Ci tylko wskazuję jak bez większego trudu sam mogłeś dojść do
    odpowiedzi, które tu padły. No i ciekawa sprawa - teraz piszesz że się
    nie znasz i chciałbyś rady, ale gdy dostałeś taką, która podważa sens
    zakupu wypatrzonej przez Ciebie zabawki, to nie chcesz jej przyjąć do
    wiadomości (albo choć uczciwie przemyśleć). Interesujące, nie?

    > Jak sądzisz, po co takie wynalazki są w przyrodzie?

    Żeby zadawać inteligentnie sformułowane pytania, które będą szanować
    czas interlokutorów. Nie napisałeś czego oczekujesz od obiektywu
    (zakres, światło), nie napisałeś do czego konkretnie chcesz go używać
    (skoro robisz już zdjęcia to nie powinno być chyba trudne?), nie
    napisałeś jaki masz budżet.

    > Tak, wiem, w internecie znajdę odpowiedzi na wszystkie pytania, ale
    > miast szukaćn a własną rękę i błądzić, postanowiłem spytać się
    > fachowców.

    Fachowców? Źle trafiłeś ;-)

    > I oczekuję tu naprawdę czegoś więcej, niż złośliwości.

    To ja w takim razie zaraz wyślę nr konta do przelewu za konsultacje. A
    skoro na razie nie płacisz za taką usługę, to se oczeukuj, na zdrowie.

    de Fresz