  • 1. Data: 2009-04-30 19:33:00
    Temat: Sigma DC 18-50 2,8 Ex - problemy z ostrością
    Od: g...@g...com

    Witam,

    mam Sigmę DC 18-50 2,8 Ex. Przy testowaniu prawidłowości ustawiania
    ostrości odkryłem następujący problem. środkowa i prawa część kadru
    ostrzy prawidłowo. Lewa część kadru natomiast wykazuje mocny FF.

    Czym może być to spowodowane i czy taka przypadłość jest do regulacji?

    Dodam tylko, że dużą uwagę zwracałem na prawidłowe ułożenie kartki z
    testem w stosunku do aparatu.

    Będę wdzięczny za wszystkie sugeste.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-04-30 19:39:55
    Temat: Re: Sigma DC 18-50 2,8 Ex - problemy z ostrością
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    > ostrzy prawidłowo. Lewa część kadru natomiast wykazuje mocny FF.
    >
    > Czym może być to spowodowane i czy taka przypadłość jest do regulacji?

    Tak mają sigmy. Z moją, która miała to samo wysłali mnie na drzewo. Ale
    to amatorskie tele było, prawie nie używam więc zlałem.
    Oczywiście polecam się niepoddawać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-04-30 20:10:22
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czym może być to spowodowane i czy taka przypadłość jest do regulacji?
    >
    > Dodam tylko, że dużą uwagę zwracałem na prawidłowe ułożenie kartki z

    Jak dla mnie ewidentnie szkło do serwisu. Wyglada na krzywo zamocowana
    którąś z soczewek. Czy problem wzrasta wraz ze wzrostem ogniskowej?
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 4. Data: 2009-05-01 11:41:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    g...@g...com 0...@j...goog
    legroups.com

    : Dodam tylko, że dużą uwagę zwracałem na prawidłowe ułożenie kartki z
    : testem w stosunku do aparatu.

    Może jakieś RAWki?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'