  • 1. Data: 2011-12-11 14:59:53
    Temat: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjęciach
    Od: JB <j...@i...pl>

    Witam. Canon A60,
    Przy podglądzie mrugają poziome pasy.
    Na zdjęciach widoczne paski. Czy to typowy objaw dla tych modeli ?
    Jeśli to typowa przypadłość to jaki może być koszt jej usunięcia ?
    Poniżej linki do zdjęć próbnych.

    http://img834.imageshack.us/img834/8028/image2nsv.jp
    http://img687.imageshack.us/img687/859/image1pux.jpg
    http://img856.imageshack.us/img856/6344/image3xbz.jp

    Z góry dzięki za pomoc.
    Jakub

  • 2. Data: 2011-12-11 19:22:36
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjęciach
    Od: PK <p...@e...pl>

    Typowa wada matryc. Canon uznaje reklamacje nawet dlugo po terminie jej
    wygasniecia.
    Zadzwon do serwisu, uzgodnij sposob wysylki.

  • 3. Data: 2011-12-11 20:16:01
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-11 20:22, PK pisze:
    > Typowa wada matryc. Canon uznaje reklamacje nawet dlugo po terminie jej
    > wygasniecia.
    > Zadzwon do serwisu, uzgodnij sposob wysylki.
    Dzięki, jutro dzwonię.

  • 4. Data: 2011-12-11 20:34:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 15:59, JB pisze:
> [...]
    > Na zdjęciach widoczne paski. Czy to typowy objaw dla tych modeli ?
    > Jeśli to typowa przypadłość to jaki może być koszt jej usunięcia ?

    Mnie kiedyś w serwisie Plustek'a wymienili zasilacz i potem skanował
    normalnie.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 5. Data: 2011-12-12 08:22:02
    Od: <MW>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie kiedyś w serwisie Plustek'a wymienili zasilacz i potem skanował
    > normalnie.

    Mnie kiedyś zdechł chomik. Poszedłem do sklepu zoologicznego,. ale nie
    chcieli go przyjąć. Kupiłem rybki

    --
    MW

  • 6. Data: 2011-12-12 08:49:16
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-12 09:22, MW pisze:
> [...]
    >>> http://img856.imageshack.us/img856/6344/image3xbz.jp

    > Mnie kiedyś zdechł chomik. Poszedłem do sklepu zoologicznego,. ale nie

    A mnie powiedzieli w serwisie Canona, że gdybym przyniósł do marca 2010
    to by zrobili a teraz to złom :-(

  • 7. Data: 2011-12-12 11:09:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-12-2011 09:49, JB pisze:
    > A mnie powiedzieli w serwisie Canona, że gdybym przyniósł do marca 2010
    > to by zrobili a teraz to złom :-(

    Kup sobie inny używany za jakieś grosze.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2011-12-12 15:50:35
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-12 12:09, DoQ pisze:

    > Kup sobie inny używany za jakieś grosze.

    Nie o to chodziło. Ja mam czym focić. To jest sprawa sentymentalna bardziej.
    Jeśli by to zrobili za darmo to byłby fajny dodatkowy (kolejny) aparacik.
    A tak nie będzie.
    Dzięki.

  • 9. Data: 2011-12-12 15:58:57
    Od: " " <k...@g...pl>

    JB <j...@i...pl> napisał(a):

    > A mnie powiedzieli w serwisie Canona, że gdybym przyniósł do marca 2010
    > to by zrobili a teraz to złom :-(

    Mnie nic nie powiedzieli, tylko wyslali do autoryzowanego naprawiacza, a ten
    zazadal 110,00 Euro za naprawe lub 29,00 Euro za zwrot zepsutego, a wiec nawet
    aku-bateria przepadla.
    StaM

    ...acha zdarzaja sie takie przypadki nagminnie w Canon.de

    StaM

  • 10. Data: 2011-12-12 17:49:07
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Mnie kiedyś w serwisie Plustek'a wymienili zasilacz i potem skanował
    > normalnie.
    >

    > animka

    Proponuje ten post uznac postem nr.1 roku 2011.

    StaM