  • 11. Data: 2011-12-12 18:43:45
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjciach
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "StaM" <k...@g...pl> wrote:

    > Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisa(a):

    > Proponuje ten post uznac postem nr.1 roku 2011.

    Nawet nie wiem, czy wszedłby do pierwszej dziesiątki... Mam autorkę
    w KF, a i tak czasem docierają różne perełki:

    ========
    Re: uszkodzenie sony alfa 100

    > Dziękuję. Właśnie wygrałem od kumpla 50 PLN. Założyłem się że pierwsza
    > będzie dokładnie taka - głupia odpowiedź. Jeszcze raz dzieki animka.

    ========
    Re: Jak odzyskać pliki z karty,,, ponownie?

    [...]
    > Może odwrotnie do aparatu włożył?

    Q.: Często ci się to zdarza?

    A.: No... Tak średnio raz na dwa razy...

    ========

    [mr.]

  • 12. Data: 2011-12-12 19:06:05
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjęciach
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-12-2011 16:50, JB pisze:
    > Nie o to chodziło. Ja mam czym focić. To jest sprawa sentymentalna
    > bardziej.
    > Jeśli by to zrobili za darmo to byłby fajny dodatkowy (kolejny) aparacik.
    > A tak nie będzie.

    http://allegro.pl/ccd-canon-a60-tanio-f-vat-i1943892
    617.html moze kup
    sobie matryce i sam wymien;)

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-12 20:59:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-12 18:49, StaM pisze:

    > Proponuje ten post uznac postem nr.1 roku 2011.

    Wylazłeś z sedesu.
    Nie pisałabym o tym gdyby tak nie było i nie rozumiem dlaczego głupio
    się wcinasz.
    Jeszcze raz napiszę: za swoim skanerem Plustek, który miał podobne pasy
    pojechałam do serwisu, gdzie serwisant wymienił zasilacz. Skaner potem
    dobrze skanował.
    Oczywiście teraz mam drukarko-skaner i skanera Plustek już nie posiadam.
    Sprzedałam.
    Nie mam zamiaru ty mlunie nikomu się tłumaczyć.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 14. Data: 2011-12-12 21:02:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-12 19:43, Mariusz [mr.] pisze:
    > Dziękuję. Właśnie wygrałem od kumpla 50 PLN. Założyłem się że pierwsza

    Jak widzę imię Mariusz to mi się chce wymiotować.

    animka

  • 15. Data: 2011-12-12 21:39:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-12-2011 21:59, Animka pisze:
    > Jeszcze raz napiszę: za swoim skanerem Plustek, który miał podobne pasy
    > pojechałam do serwisu, gdzie serwisant wymienił zasilacz. Skaner potem
    > dobrze skanował.

    Sugerujesz żeby JB zmienił zasilacz w tym A60, czy może wystarczy zmiana
    przedłużacza??

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2011-12-12 22:03:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-12 22:39, DoQ pisze:

    > Sugerujesz żeby JB zmienił zasilacz w tym A60, czy może wystarczy zmiana
    > przedłużacza??

    Sugeruję pojechanie z tym sprzętem do serwisu :P

    animka

  • 17. Data: 2011-12-12 22:59:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-12-2011 23:03, Animka pisze:
    > Sugeruję pojechanie z tym sprzętem do serwisu :P

    No chyba że tak. Jeszcze by się z nim wybrał do fryzjera...

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-13 00:30:47
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Jak widzę imię Mariusz to mi się chce wymiotować.

    It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and
    remove all doubt.

    http://www.szybkoisprawnie.com.pl/2011/04/24/a-ja-wi
    em-co-sie-zepsulo/

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2011-12-13 02:09:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-13 01:30, Yogi(n) pisze:
    > It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and
    > remove all doubt.

    I recommend that you thought gold.

    animka

  • 20. Data: 2011-12-13 06:32:50
    Od: <MW>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sprzedałam.
    > Nie mam zamiaru ty mlunie nikomu się tłumaczyć.

    Pisałem przecież o chomiku - zdechł, ale wymiana zasilacza nie pomogła.
    Doradzisz może coś w tym niepowtarzalnym stylu - może zakup pomidorów? Albo
    lewatywę?
    Możesz też powiesić sobie kartkę na szyi "Porady dla potrzebujących
    udzielane przez mądrą inaczej" i usiąsć z nią na deptaku - nie zapomnij obok
    postawić kapelusza!

    --
    MW