  • 1. Data: 2011-12-11 18:34:22
    Temat: Zosia
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Kochana moja!
    Piszę do Ciebie po raz ostatni z naszego mieszkania w Warszawie. Nie
    myślałem, że to tak szybko pójdzie. Już nie jesteśmy tu zameldowani od dość
    dawna, jakoś tak od początku listopada chyba, a od czternastego grudnia,
    jeżeli dobrze pamiętam zameldowałem nas już w Cieszynie. Dzisiaj nasz dom w
    Cieszynie (nasz, bo już jest podpisany akt notarialny) opuścili poprzedni
    właściciele, a pojutrze my przeprowadzamy się do Cieszyny. Będzie tak jak
    planowaliśmy, zamieszkamy we własnym domu w okolicach Jasła. Będziesz tam
    mogła realizować swoje ogrodnicze pasje, i to nawet na dość sporej
    działeczce, bo ponad 1400m kwadratowych to prawie pięć razy więcej niż to co
    miałaś nad jeziorkiem. Działkę nad jeziorkiem oddałem Elce, tak że będziemy
    mogli odwiedzać Wigunię. W nowym domu jeszcze co prawda mamy trochę prac
    remontowych do wykonania, ale na wiosnę Jacek się tym zajmie i miejmy
    nadzieję, że będzie dobrze. Mamy już samochód, którym zawsze dotrzemy do
    domu, a i do jeżdżenia po bieszczadzkich bezdrożach też jest bardzo dobry.
    Myślę, że będziesz zadowolona z nowego naszego miejsca zamieszkania i samego
    domu z działką. Tak czy inaczej razem takie mieliśmy plany, a że sam
    podjąłem decyzję o rozpoczęciu ich realizacji to chyba mi wybaczysz, tym
    bardziej, że jak wiesz starałem się to z Tobą konsultować. Kocham Cię
    maleńka i cieszę się, że zamieszkamy teraz we własnym domu z dala od
    wielkomiejskiego zgiełku, gdzie życie płynie wolniej i ludzie się tak nie
    spieszą. Następne moje pisanie będzie już z Cieszyny.
    Pa Kochana moja
    Twój na zawsze Mnisiek

  • 2. Data: 2011-12-11 19:00:42
    Temat: Re: Zosia
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > wielkomiejskiego zgiełku, gdzie życie płynie wolniej i ludzie się tak nie
    > spieszą. Następne moje pisanie będzie już z Cieszyny.

    Bułka przez bibułkę.

  • 3. Data: 2011-12-11 22:42:32
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej R" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawsze dotrzemy do domu, a i do jeżdżenia po bieszczadzkich bezdrożach też
    > jest bardzo dobry. My?lę, że będziesz zadowolona z nowego naszego miejsca
    > zamieszkania i samego domu z działk?. Tak czy inaczej razem takie mieli?my
    > plany, a że sam podj?łem decyzję o rozpoczęciu ich realizacji to chyba mi
    > wybaczysz, tym bardziej, że jak wiesz starałem się to z Tob? konsultować.
    > Kocham Cię maleńka i cieszę się, że zamieszkamy teraz we własnym domu z
    > dala od wielkomiejskiego zgiełku, gdzie życie płynie wolniej i ludzie się
    > tak nie spiesz?. Następne moje pisanie będzie już z Cieszyny.

    Ciekawe jaką ma matrycę :-)

  • 4. Data: 2011-12-11 23:07:34
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "henry1" <h...@i...pl> wrote in message news:jc3bkq$rbe$1@news.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Andrzej R" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Ciekawe jaką ma matrycę :-)

    Jaka by nie nie byla, musiala mu odpowiadac.

    ZD

  • 5. Data: 2011-12-12 22:06:26
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 12 Gru, 00:07, "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> wrote:

    > Jaka by nie nie byla, musiala mu odpowiadac.
    >
    > ZD

    Sa granice...

  • 6. Data: 2011-12-12 22:14:52
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Sa granice...

    Ale jeszcze nie tu.

  • 7. Data: 2011-12-13 01:51:28
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 12 Gru, 00:07, "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> wrote:
    > "henry1" <h...@i...pl> wrote in
    > messagenews:jc3bkq$rbe$1@news.icpnet.pl...

    > Jaka by nie nie byla, musiala mu odpowiadac.
    >
    > ZD

    Sa granice...
    ---------
    Jakiekolwiek by one nie byly, musialy mu odpowiadac.

    ZD

  • 8. Data: 2011-12-14 22:21:27
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 13 Gru, 02:51, "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> wrote:
> [...]
    >
    > Sa granice...
    > ---------
    > Jakiekolwiek by one nie byly, musialy mu odpowiadac.

    Granica jest temat tego forum - ze tez jakies ciecie nie potrafia tego
    zrozumiec...
    Wszedzie ku...wa wpierd...a jakas milosc i jakis romantyzm.
    Niech ida na chate i tam sie romantyzuja i robia, co chca...
    Po jaka cholere ta demonstracja...???

  • 9. Data: 2011-12-14 22:59:04
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > Wszedzie ku...wa wpierd...a jakas milosc i jakis romantyzm.
    > Niech ida na chate i tam sie romantyzuja i robia, co chca...

    Właśnie dałeś autorowi wątku przykład romantyzmu.
    Tak to powinno wyglądać, a nie jakieś jęczenie.

  • 10. Data: 2011-12-15 08:59:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-14 23:21, Marek pisze:
> [...]
    > Wszedzie ku...wa wpierd...a jakas milosc i jakis romantyzm.
    > Niech ida na chate i tam sie romantyzuja i robia, co chca...

    Żeby takim jak Ty było żal.

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie