  • 21. Data: 2011-12-13 07:29:36
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjęciach
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    <MW> wrote in message news:4ee6f191$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pisałem przecież o chomiku - zdechł, ale wymiana zasilacza nie pomogła.
    > Doradzisz może coś w tym niepowtarzalnym stylu - może zakup pomidorów? Albo
    > lewatywę?
    > Możesz też powiesić sobie kartkę na szyi "Porady dla potrzebujących udzielane
    > przez mądrą inaczej" i usiąsć z nią na deptaku - nie zapomnij obok postawić
    > kapelusza!

    Poradz jak kapelusz postawic, bo jak polozyc, to wiadomo.

    ZD

  • 22. Data: 2011-12-13 10:51:34
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 12 Dec 2011 21:59:39 +0100 Animka wrote:

    > Nie mam zamiaru ty mlunie nikomu się tłumaczyć.

    Co to znaczy: "ty mlunie" ?

    Pawik

  • 23. Data: 2011-12-13 11:14:07
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjciach
    Od: <MW>

    > I recommend that you thought gold.

    Czyżbys miała na myśli " Silence is golden"?"

    --
    MW

  • 24. Data: 2011-12-13 11:15:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.12.2011 12:14, MW pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czyżbys miała na myśli " Silence is golden"?"

    Animka i myśl? LOL

  • 25. Data: 2011-12-13 12:00:53
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    pawik <p...@t...pl> napisał(a):

    > QXQgMTIgRGVjIDIwMTEgMjE6NTk6MzkgKzAxMDAgQW5pbWthIHdy
    b3RlOg0KPiBXIGRuaXUg
    > MjAxMS0xMi0xMiAxODo0OSwgU3RhTSBwaXN6ZToNCj4gPiBBbmlt
    a2E8YW5pbWthQHRvLm5p
    > ZS5qYS53cC5wbD4gIG5hcGlzYcWCKGEpOg0KPiA+DQoNCj4gTmll
    IG1hbSB6YW1pYXJ1IHR5
    > IG1sdW5pZSBuaWtvbXUgc2nEmSB0xYJ1bWFjennEhy4NCj4gDQo+
    IA0KQ28gdG8gem5hY3p5
    > OiAidHkgbWx1bmllIiA/DQoNClBhd2lr

    To bylo do mnie, jednak nie chce wiedziec co to znaczy, bo to musi byc cos
    obrzydliwego skoro wyszlo z ust animki;)
    StaM

  • 26. Data: 2011-12-13 12:54:05
    Od: JB <j...@i...pl>

    Dajcie se wszyscy w końcu siana !
    Już się człowiek boi o cokolwiek zapytać bo
    zaraz znajdą się tacy, co muszą się błotem obrzucać.
    DOSYĆ ! KONIEC ! WSZYSCY !
    Dostałem na początku jasną odpowiedź. Podziękowałem ładnie a tu ....
    To jest mój wątek i nie życzę sobie żeby ktoś odpowiadał na ten post.
    Koniec i kropka !

    Jakub

  • 27. Data: 2011-12-13 13:06:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.12.2011 13:54, JB pisze:

    > To jest mój wątek i nie życzę sobie żeby ktoś odpowiadał na ten post.
    > Koniec i kropka !

    ROTFL

    Kupiłeś sobie wątek? Masz fakturę? ;->

    Lepszy jesteś od animki ;->

  • 28. Data: 2011-12-13 13:26:53
    Od: <MW>

    Użytkownik "JB" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dajcie se wszyscy w końcu siana !
    > Już się człowiek boi o cokolwiek zapytać bo
    > zaraz znajdą się tacy, co muszą się błotem obrzucać.
    Masz jakieś fobie dyskusyjne? Boisz sie konfrontacji?

    > DOSYĆ ! KONIEC ! WSZYSCY !
    Basta!

    > Dostałem na początku jasną odpowiedź. Podziękowałem ładnie a tu ....
    Łał! Nie zapomnij w takim razie wymienić zasilacza - paski znikną jak ręką
    odjął!

    > To jest mój wątek i nie życzę sobie żeby ktoś odpowiadał na ten post.
    > Koniec i kropka !
    A my nie mamy pańskiego płaszcza. I co pan nam zrobi?

    --
    MW

  • 29. Data: 2011-12-13 14:11:33
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Z koncem grudnia przestaja rowniez bezplatnie serwisowac A75, A85 i A95 :(
    http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/produc
    ts/cameras/Digital_Compact/Powershot_A_series/PowerS
    hot_A85.aspx?type=important&faqtcmuri=tcm:125-689099
    www.tinyurl.com/BadCDD
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 30. Data: 2011-12-14 10:08:45
    Od: pawik <p...@t...pl>

    > Nie mam zamiaru ty mlunie nikomu się tłumaczyć.
    >
    > animka
    > --

    Jeszcze raz zapytam, bo nie dostalem odpowiedzi od animka.
    Chcialbym sie dowiedziec co oznacza stwierdzenie: "ty mlunie"?
    Wiele roznych stwierdzen slyszalem, ale tego nie znam.

    Pawik