  • Data: 2009-03-30 07:23:48
    Temat: Re: Canon 18-55 vs 18-55 IS
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Mar 2009 08:44:07 +0200, Tomek wrote:
    > Ale dalej nie ma to dla mnie sensu.

    Co? Ze się komus nie chce targac wiadra tam, gdzie wystarczy kit za 300zl?
    Czy zdublowanie zakresu ogniskowych?

    Za mna chodzi pomysł dokupienia IS-kita, mimo ze mam 17-40, wiec akurat
    autora watku calkiem dobrze rozumiem :-) (u mnie dochodzi jeszcze powod
    pt ,,ukradli? trudno.'').

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/