  • Data: 2009-03-30 11:28:18
    Temat: Re: Canon 18-55 vs 18-55 IS
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > W 80% wykazuje różnicę, w pozostałych 20% faktycznie jak trafi nie ma się do
    > czego przyczepić

    Otwarta sigma na 70mm:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/sigma.jpg
    (Niestety moja jest zwichrowana i góra kadru leży)
    Nie sądzę, żeby 70-200/4 pracował tu wyraźnie lepiej.

    > Z danej parti/serii nie. Ale 2 wyprodukowane na przestrzeni 6m-cy różnią się
    > znacznie, do tego dojdzie degradacja czasowa

    Znaczy utlenia się? :)

    > Problemem jest tylko to, że jego rozdzielczość zaspokaja z
    >
    > Rozdzielczością przewyższa wiele sporo drozszych ale co z tego

    No to właśnie, że przewyższa sporo droższych.
    Nie wiem jak inni, ja kupuję obiektywy dla rozdzielczości.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl