  • Data: 2009-03-30 14:57:23
    Temat: Re: Canon 18-55 vs 18-55 IS
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem

    Czyli że to jest to 20% przypadków? To ja chyba mam szczęście do 20%,
    zawsze trafiam...

    > Co ci się utlenia ?

    Nie wiem. Coś się chyba utlenia po sześciu miesiącach jak sam napisałeś.
    Chyba że należy inaczej rozumieć ''degradację czasową'' :)

    > Ja do robienia zdjęć

    Na razie to jednak żaden argument tego nie poparł.

    PS. Jest taka reguła, ja to nazywam ''samczy taniec'' - gdy pokazać, że
    coś tańszego jest podobne do czegoś droższego właścicielowi owego
    droższego, zwykle padają ''czytaj ze zrozumieniem'', ''skrajne
    przypadki'' itd :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl