  • Data: 2020-09-06 15:02:17
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Sunday, September 6, 2020, 2:29:49 PM, you wrote:

    [...]

    > Elektronikiem absolutnie nie. Tym niemniej cos tam ze szkoly mi sie
    > przydalo. Choc inni tego nie rozumieli, nie zapamietali i tez zyja.
    > Ale tu czlowiek nie chcial byc elektronikiem, tylko miec niebieska
    > diode w samochodzie :-)

    To ma Google. Pytanie o kalkulator rezystora do LED daje 39 tysięcy
    wyników.

    > Co by nie mowic - chyba nawet dzis nie poruszaj w szkolach innych niz
    > technikum elektroniczne, tematu "jak podlaczyc LED".
    > I choc ucza prawa Ohma, to niekoniecznie pewnych wnioskow praktycznych
    > z niego wynikajacych ... a moze i dobrze, jesli maja zle uczyc.

    Źle, że nie uczą. Uczą tak, że absolwenci nie pamiętają samego prawa a
    o zastosowaniu szkoda nawet mówić :(

    > O, nie przypominam sobie, aby mnie uczyli jaki ma byc odstep przed
    > pytajnikiem :-)

    Bo nie uczyłeś się pisania na maszynie - tam byś poznał podstawy
    typografii.

    > Oczywiscie w czasach slowa recznie pisanego to bylo :-(

    Ja też. Ale u mnie w domu zawsze była maszyna do pisania i wcześniej
    pisałem na maszynie niż ręcznie.

    --
    Best regards,
    RoMan