  • Data: 2020-09-06 14:29:49
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 11:59:32 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Wkurwiony, to bardzo delikatne określenia. Za takie pytania leciał od
    > razu ban a pytanie do śmietnika, zanim Google zaindeksuje.

    > Jarku, jaką część użytecznej wiedzy zawdzięczasz szkole? Naprawdę
    > uważasz, że można być elektronikiem bez samokształcenia?

    Elektronikiem absolutnie nie. Tym niemniej cos tam ze szkoly mi sie
    przydalo. Choc inni tego nie rozumieli, nie zapamietali i tez zyja.

    Ale tu czlowiek nie chcial byc elektronikiem, tylko miec niebieska
    diode w samochodzie :-)
    Co by nie mowic - chyba nawet dzis nie poruszaj w szkolach innych niz
    technikum elektroniczne, tematu "jak podlaczyc LED".
    I choc ucza prawa Ohma, to niekoniecznie pewnych wnioskow praktycznych
    z niego wynikajacych ... a moze i dobrze, jesli maja zle uczyc.

    O, nie przypominam sobie, aby mnie uczyli jaki ma byc odstep przed
    pytajnikiem :-)
    Oczywiscie w czasach slowa recznie pisanego to bylo :-(

    J.