-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer02
.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net> <1pdukwzciaz40$.dlg@myjk.org>
<rir0ir$9hf$1$horizn@news.chmurka.net> <cb0ziywox770$.dlg@myjk.org>
<rirfqc$le1$1$horizn@news.chmurka.net>
Date: Fri, 4 Sep 2020 10:49:55 +0200
Message-ID: <1tnmorapdlymd$.dlg@myjk.org>
Lines: 31
NNTP-Posting-Host: 83.6.209.42
X-Trace: 1599209394 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 83.6.209.42:51130
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2296
X-Received-Body-CRC: 1545160774
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684208
[ ukryj nagłówki ]Thu, 3 Sep 2020 20:22:51 +0100, K
> Do tego akurat wystarczyloby zabezpieczenie w oprogamowaniu.
Ale przecież jest to zabezpieczenie -- jak byk napisane naładuj mi baterię
bo stanę, a ten uparcie jedzie dalej.
> Wczesniej tez widac, ze nie przekracza 55mph. Robil to na potrzeby
> programu aby pokazac, ze dokonal najlepszego wyboru. Taki troche
> nasladowca Clarksona.
Autor tego kanału nie jest zwolennikiem EV, a że jest autorem kanału to
wsiadł do auta które teoretycznie miało szansę najdłużej być na wizji by
nie zniknąć z ekranu jako pierwszy. Tylko tyle, ale oczywiście musisz
dorobić jakąś chorą teorię spiskową.
> Super ta Tesla, majac dwie mozna miec nieskonczone zrodlo energii ;)
> Szkoda, ze u innych producentow wyglada to gorzej.
Nie wiem skąd taki absurdalny wniosek wyciągnąłeś, ale w sumie po tym co
czytam u ciebie coraz mniej mnie to zaczyna dziwić. Przecież w materiale
jest tylko wykazana sprawność elektrycznego auta vs spalinowego na
konkretnym przykładzie, a zupełnie przy okazji jest empirycznie udowodnione
że można ciągnąć EV i to nie tylko będzie jechać bez zniszczenia silnika,
ale też będzie się ładować. Jak ktoś chce być tylko ciągnięty bez
obciążania ciągnącego jak w filmie to wrzuca [N] i się toczy, względnie
wrzuca [D] albo [B] jak chce hamować.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.20 11:04 K
- 04.09.20 15:37 Myjk
- 04.09.20 16:15 K
- 04.09.20 17:34 Myjk
- 04.09.20 18:26 J.F.
- 04.09.20 18:59 Myjk
- 04.09.20 19:11 ToMasz
- 04.09.20 19:40 Cavallino
- 04.09.20 21:38 RoMan Mandziejewicz
- 04.09.20 23:37 Myjk
- 05.09.20 07:08 ąćęłńóśźż
- 05.09.20 23:50 p0li
- 06.09.20 10:34 kk
- 06.09.20 11:12 J.F.
- 06.09.20 11:59 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze