eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ? › Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
  • Data: 2009-04-01 16:48:17
    Temat: Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.comp.programming Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Adam Przybyla" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest takie proste.
    Cooz, przekonales mnie, skoro twierdzisz, ze jest proste
    ... bo jest proste - to masz racje;-) Widac, ze to aksjomat;-)))

    > Gdyby to było takie proste....
    > Mózg ludzki działa. Dostaje wejście, wyrzuca wyjście. Można to
    > opisać logiką klasyczną. Można heurystyką. Jedno i drugie
    > jest uproszczonym modelem rzeczywistego procesu "mózg działa".
    ... na podstawie czego tak twierdzisz? Bo ... tak?
    Wg. Putmana (1968) logika ludzka powinna zostac zrewidowana
    w zwiazku z ostatnimi odkryciami empirycznymi w fizyce kwantowej
    a co za tym idzie logika klasyczne zle reprezentuje podstawowa
    kompetencje logiczna (za Logika i Psychologia - John Macnamara
    str. 257 - 264)

    > Z tej właśnie przyczyny zresztą oba te mechanizmy są w stanie
    > funkcjonować. Nie odwrotnie: to nie mózg działa, bo naśladuje
    > logikę i heurystykę, to logika i heurystyka działa, bo naśladuje \
    > mózg.
    Hmm, a moze mozna im przypisac udawanie logiki, cos tu nie gra;-)

    > A co rozumiesz pod pojęciem "intuicji"? zdrowy rozsądek?
    ... nie. Z powazaniem
    Adam Przybyla