eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
  • Data: 2009-04-01 19:13:53
    Temat: Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
    Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Przybyla" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dziala ale w bardzo specyficzny sposob, czasami widzi tylko koniec
    > zdania;-)))

    Owszem, mózg działa w bardzo specyficzny sposób,
    i czasami widzi tylko koniec zdania. Może nie
    tyle jest to sposób specyficzny (bo jest to
    zupełnie normalny dla mózgu sposób), co zupełnie
    dla Ciebie niezrozumiały.

    > Zerknij do zrodel luke;-)

    Rzeczywiste działanie mózgu od logiki
    klasycznej się różni w wielu punktach,
    ale brak aksjomatów takim punktem nie
    jest. W źródłach jest właśnie bo ...
    tak.

    > ... mylisz;-)

    Bo ...?

    > W odpowiedzi mozesz jeszcze napisac ze mozg udaje mozg;-)

    Mogę, ale dlaczego miałbym pisać takie bzdury?

    > Nie wiem jak laczysz to co ja napisalem z tym co chciales przekazac;-)

    Nie łączę - nie potrafię.

    > To moze wyjasnic czym wg ciebie sie to rozni?;-) Z powazaniem

    A to może Ty wyjaśnisz, czym według Ciebie?