  • 31. Data: 2010-12-02 14:17:20
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 02 Dec 2010 12:59:49 +0100, R2r napisał(a):

    > A dlaczego nie? Ja wiem, że kupiłem w sklepie. Jeśli ktoś za grosze chce
    > kupić od złodzieja to niech ma świadomość, że kupuje na pewno kradzione.

    I będzie mu to przeszkadzać? Nie sądzę...
    Jeszcze będzie zadowolony, że tanio.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2010-12-02 14:28:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > I będzie mu to przeszkadzać? Nie sądzę...
    > Jeszcze będzie zadowolony, że tanio.

    No i w dodatku zabezpieczona przed kradzieza! ;-)

    --
    Axel

  • 33. Data: 2010-12-02 14:39:02
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 13:46, Axel pisze:
    > A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej
    > oplowskiej anteny Sirio Triflex
    Oryginalną radiową mam w tylnej szybie...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 34. Data: 2010-12-02 14:40:30
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 14:17, Borys Pogoreło pisze:
    > I będzie mu to przeszkadzać? Nie sądzę...
    Pewnie jakaś łachudra kupi mimo wszystko, ale...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 35. Data: 2010-12-02 18:24:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R2r napisał(a):
    > Może to i dobry patent, jednak...
    Ale to ni jak ma się do Indiany i zamaskowanego nikla.
    Plebs łakomi się na anteny z typowymi cewkami.
    Indiana takiej nie ma, więc plebs nie kojarzy jej z CB, a zwłaszcza
    gdy jeszcze ma naciągnięty na nikiel dwie lub trzy warstwy czarnego
    termokurcza (te warstwy by dopasować się do średnic niklowanej części)
    Ładnie to może nie wyglądało, ale było antyplebsowe.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2010-12-02 18:29:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arbiter napisał(a):
    > Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym
    > to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.
    Ciekawe gdzie zaczepiasz?
    Ja jeżdżę z dwu metrową, i tylko czasami o jakieś osiedlowe gałęzie i
    w cale sie tym nie zrażam :)
    --
    Krzysiek

  • 37. Data: 2010-12-02 18:39:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Axel napisał(a):
    > (~7km), ale do normalnej lacznosci
    > na drodze zupelnie wystarczy.
    7km LOL chyba nad wodą.
    --
    Krzysiek

  • 38. Data: 2010-12-02 19:07:39
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 18:24, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > termokurcza (te warstwy by dopasować się do średnic niklowanej części)
    > Ładnie to może nie wyglądało, ale było antyplebsowe.
    Podstawowy problem jest taki, że stały montaż w przypadku obecnie
    eksploatowanego przeze mnie samochodu nie wchodzi w grę.
    Zresztą ML-145 Presidenta nie ma błyszczącej cewki na wierzchu,
    niebieski pasek z logo firmy też raczej już słabo był widoczny tym
    bardziej, że było już ciemno, a jednak mimo to antena zniknęła...
    No nic, nowa już do mnie podobno jedzie z Wrocławia. Może jej schowam
    pod koszulką termokurczliwą i ten pasek. Nikiel w sumie też po regulacji
    można ukryć.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 39. Data: 2010-12-02 20:12:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R2r napisał(a):
    > Może jej schowam
    > pod koszulką termokurczliwą i ten pasek. Nikiel w sumie też po regulacji
    > można ukryć.
    Grubej cewki świadczącej o tym że to od CB nie schowasz.
    Indiana http://42.pl/u/2wcZ ma lepsze predyspozycje do tego.

    Jedyny sposób by się nie stresować to chować antenę do auta.
    --
    Krzysiek

  • 40. Data: 2010-12-02 21:10:24
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 20:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Jedyny sposób by się nie stresować to chować antenę do auta.
    Pewnie znowu jakiś czas będę chował, aż mi się przestanie chcieć i w
    końcu znowu się komuś spodoba. I tak w kółko, Macieju. :-|
    Na resocjalizację polskich złodziei nie ma chyba co liczyć. :-(

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __