  • Data: 2009-09-14 07:01:13
    Temat: Re: CR-V3 akku - porada
    Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:qscka591d469723ejrre4mfcp2fq9h6lo5@4ax.com...

    > potrzebuje kupic akumulator Lion CR-V3 (rechergeable) - ktory zastapi
    > 2 x R6. Na allegro jest duzo tego, ale wszystko jakies takie malo
    > znane firmy i pojemnosci czasami SUPER (nierealne).
    >
    > Mozecie cos doradzic ktory kupic?

    Kilka lat temu kupilam taki akumulator firmy GP. Z tego co wiem nie ma ich
    juz w ofercie GP. Wtedy, z markowych aku dostepne byly jeszcze CRV3 firmy
    Hahnel. Dostepne nawet w MM.

    Aku z allegro nie chcial w ogóle dzialac, znaczy dzialal - wystarczal na
    zrobienie ok. 3 zdjec. Ten GP byl OK, ale nie podobal mi sie sposób jego
    dzialania - wyczerpywal sie bez ostrzezenia. Rozczarowana odlozylam go do
    szuflady. Rozwiazaniem mojego problemu z zasilaniem okazaly sie eneloopy.

    Ten GP ciagle mam, nie uzywam, jesli bylbys zainteresowany moglabym sie go
    pozbyc.

    Kasia