  • Data: 2009-09-19 14:07:36
    Temat: Re: CR-V3 akku - porada
    Od: "Rafał Muszczynko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > i to=20
    > ??
    >
    > Nie wszyscy wiedza, nie wszyscy zakladaja. Stad bardzo czeste
    > traktowanie przez sprzet NALADOWANYCH akumulatorow jak
    > ROZLADOWANYCH baterii.

    Dokładnie. Dobrym przykładem powyższego jest Olympus SP-350. Na nowych
    Eneloopach AA daje radę zrobić 50-100 fot, a w zimę potrafi fochy strzelać już
    po kilku. Na słabych aku w zimę nawet go nie odpalisz często.

    Na Cr-V3 wytrzymuje dużo więcej, czasem kilkukrotnie więcej niż na Eneloopach.
    Także te 1,1V (2x1,3=2,6V - tyle mi wyszło z pomiarów eneloopów, a w Olympusie
    dopuszczają CR-V3 o napięciu 3,7V) robi różnicę.