  • Data: 2009-09-11 18:11:03
    Temat: Re: CR-V3 akku - porada
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Sep 2009 19:37:38 +0200, "Paweł W."

    >A po co ci CRV3 rechargeable, skoro masz świetne eneloopy???

    ale ja nie napisalem,ze mam eneloopy! Chyba zgadles. Mam eneloopy i sa
    lepsze niz np. Sanyo NiMH 2700mAh - te sie szybko "samorozladowuja" a
    nawet ja sa "swieze" to i tak napiecie na nic szybciej spada niz na
    eneloopach. Co w efekcie i tak aparat szybciej krzyczy, ze ma pusty
    akku. Korzystajac z ladowarki BC-700 wyjdzie na to, ze zostalo w nim
    jeszcze jakies 700-800 mAh (po naladowaniu do typowej pojemnosci).
    Eneloopom zostanie znacznie mniej 200-300 mAh.

    >CRV3 mają wyższe napięcie.....

    3V

    >, ale akumulatorek CRV3 nie maiłby
    >wyższego napięcia niż 2xR6,

    tez ma 3 V, ale w porownaniu do 2xR6 NiMH to ma wiecej (bo tu jest
    2x1.2V a nie 2x1.5V. Chociaz widzialem gdzie CR-V3R (akumulator) co
    mial 3.7V (inna chemia w srodku).

    więc i nie ma za bardzo celu, żeby takie
    >robić (poza urządzeniami, które nie są w stanie przyjmować zamiennie
    >CRV3 i R6).

    ale chyba wlasnie CR-V3 jest zawsze "8" niz "B"

    Moje pytanie bardziej dotyczylo producenta niz to czy ja potrzebuje
    czy tez nie potrzebuje takiego akku. Szukalem w sieci i np. nie
    znalazlem nic co byloby wyprodukowane przez Sanyo, a dla mnie ten
    producent to jest TheBestof. W gre wchodza takze inni znani i pewni.
    Ale jak widze na allegro akumulatory 4000mAh to nie wiem, czy mam w to
    wierzyc. W przypadku R6 zwykle NiMH maja 2700mAh a NiMH eneloopy to
    2000mAh, bo nie wierze, ze jakis tam producent made in china (no name
    jak dla mnie) jest wstanie zrobic cos lepiej niz Sanyo a on napisal,
    ze ma 3500/3800 mAh. Wiec jakie dobre wyniki dla Lion CR-V3 (akku) to
    sa prawdziwe/realne pojemnosci a ktore to jest "radosny marketing".

    Jest taki akku Kodak Klick-8000 (ale to nie jest "8" tylko "B" i na
    3.7v i podaja w karcie katalogowej ca 1700mA - i to chyba jest realne
    - cena 24 euro - tylko kto to tak naprawde produkuje dla kodaka?

    Mnie interesuje sprawdzony w praniu akumulator CR-V3R ale jakiegos
    znanego producenta a nie niewiadomo co. Mozecie cos doradzic?

    --
    ThinkXtra