  • Data: 2015-02-16 11:28:31
    Temat: Re: CPLD - po co to komu?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:
    [..]
    > Tak se myślę, że można by zrezygnować z produkcji TTL-i bo jest ich tyle
    > typów i każdy inny (czyli inna maska do naświetlania). Zamiast tego
    > prosty układ CPLD klepany w obudowie DIP-14/16/18 itd. Taki XC2C32A
    [..]
    Nie da rady, czasem stosuje się pojedyncze bramki jako izolacja I/O coby
    duży drogi scalak nie padł tudzież urządzenie nagle nie przestało
    działać. Rynek reguluje się sam, jak coś nie schodzi to znika, wszelkie
    próby regulacji na siłę kończą się fatalnie (choćby ROHS) dla klienta
    końcowego oczywiście. Możesz swój pomysł wprowadzić w życie, zobaczysz
    czy ma rację bytu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html