    From: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CP na kompie
    Date: Fri, 22 Jan 2010 10:07:40 +0100

    news:hjbmmv$d7e$1@news.interia.pl...

    > Nic nie da, ale życie wymusi.

    Jakoś życie nie wymusiło na mnie i wielu innych wysiadki z Windowsa XP :-)
    Jak na razie nie widzę nawet zaczątku trendu masowego przechodzenia na x64.
    Nie martw się na zapas bo w ten sposób to niczego nie warto kupować.
    Czy naprawdę tak boli Cię fakt, że karta za 90zł po 5 latach _może_ być
    niekompatybilna z nowym jakimś tam systemem?

    > No ale wtedy będę miał ciszę z TV. Więc co, wystarczy rozdzielacz wpiąć?

    To ty już masz kartę TV ?? Nic już nie rozumiem. Jaka to karta? Nie ma na
    niej wejścia audio właśnie na potrzeby zewnętrznych źródeł?
    Poza tym skoro będziesz miał Polsat cyfrowy to po co Ci jeszcze zwykła TV ?
    W każdym bądź razie sygnału audio rozdzielaczem ale przełączalnym - tzn albo
    jedno źrodło albo drugie. Jeśli zostaną połączone "na sztywno" może to
    zakłócić dźwięk z jednego jak i z drugiego źródła.

    --
    rb