  • Data: 2021-06-29 18:55:21
    Temat: Re: COB z telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > To jedno, a drugie - wode chcemy grzac. Przydaloby sie miec dobry
    > kontakt termiczny z wodą, i dobra izolacje do otoczenia.
    >
    > Taka "grzalke diodową" w calosci zanurzoną?
    > Moze jednak lepsze kilka mniejszych grzalek oporowych, sprytnie
    > przelaczanych.

    O tym też myślałem -- czterosekcyjna grzałka ze spiralami o mocy
    100, 200, 400 i 800 W. Da się grzać z dowolna mocą od 0,1 do 1,5 kW,
    przełączane co 0,1 kW. W zupełmości wystarczy.

    > Bo przetwornice ... umiarkowany sens widze.
    >
    > No chyba, ze dorzucic do paneli troche kondensatorow, a grzalki
    > to PWM na wysokiej czestotliwosci ...

    I tak to się mniej więcej robi. Gotowe regulatory radzące sobie
    z mocą kilku kilowatów kosztują jakieś 500 złotych. To tanio.

    --
    Jarek