  • Data: 2021-06-30 12:07:33
    Temat: Re: COB z telefonu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złącze powinno zacząć przewodzić przy 0,6 V, a spadek na obciążonej
    > diodzie wzrasta do 0,7 V -- tak to pamiętam z dawnych czasów.

    To się zgadza dopóki obracamy się poniżej 1A.

    Pierwsza z brzegu w TME 10A dioda:
    https://www.tme.eu/Document/be2d923512e9da44e270335f
    3bc6c7b8/10a05_ser.pdf

    Przy 1A ma 0.7V, ale przy 10A ma 0.95V
    Czyli jak przy 10A będzie 30V to przy 1A będzie 30*70/95=22V.

    Niewiele się pomyliłem strzelając na wyczucie.
    P.G.