  • Data: 2010-11-15 20:42:23
    Temat: Re: CE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Milionow nie jestem pewien.

    O milionach pisał ten dziennikarz z telewizora.

    > Ale jesli kazdy komis ma tego pelno, to widac sie sprzedaje dobrze,
    > bo inaczej byloby "tylko na zamowienie".

    Widywałem też na stacjach benzynowych. Kiedyś częściej, teraz jakby
    mniej tego. Może faktycznie słabo szło? Na komisach znam się słabo,
    ale może to stąd, że sprzedawane tam telefony mają czasem "specyficzne
    pochodzenie".

    > No chyba ze do kraju trafiaja same partie odrzucone przez kontrole
    > jakosci, co mi czesto wpada do glowy, bo chyba niemozliwe zeby to
    > w tej cenie wykonali :-)

    A może narobili tego miliony i jakoś słabo im schodzi, stąd takie ceny?

    --
    Jarek