  • Data: 2010-11-15 22:30:40
    Temat: Re: CE
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Nov 2010 20:42:23 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >O milionach pisał ten dziennikarz z telewizora.

    Miliony artykulow w magazynie/nach.
    W to latwo mi uwierzyc, bo jak zatrzymuja transport, to moga byc setki
    czy tysiace sztuk.

    >Widywałem też na stacjach benzynowych. Kiedyś częściej, teraz jakby
    >mniej tego. Może faktycznie słabo szło? Na komisach znam się słabo,
    >ale może to stąd, że sprzedawane tam telefony mają czasem "specyficzne
    >pochodzenie".

    Moze zle sie wyrazilem - w sklepach z akcesoriami GPS.

    >A może narobili tego miliony i jakoś słabo im schodzi, stąd takie ceny?

    To by chyba zatrzymali produkcje, a nie wyprzedawali ponizej kosztow.
    No chyba ze ta zlotowka czy dwie to nie jest ponizej kosztow :-)

    J.