-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
Date: Tue, 13 Dec 2011 06:55:01 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 80
Message-ID: <o...@l...mshome.net>
References: <1aj6gw7ng6rg2$.1ol4hbwg2hsdl$.dlg@40tude.net>
<jc5lr6$5d9$1@inews.gazeta.pl> <jc5r9h$osu$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cjp200.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323755702 227 83.31.65.200 (13 Dec 2011 05:55:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2011 05:55:02 +0000 (UTC)
X-User: gorbinet
User-Agent: Opera Mail/11.60 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420095
[ ukryj nagłówki ]Dnia 12-12-2011 o 22:21:52 AL <a...@s...tam> napisał(a):
>
> mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
> zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)
>
> W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie skarzy
> (i kupuja kolejne rowniez 'france')
To się lepiej jeszcze raz zastanów. W moim przypadku - C4GP też jest
czwartym francuskim i na pewno będzie ostatnim Citroenem.
Przyczynił się do tego głownie serwis Citroena, który traktuje klientów
jak debili, o każdą pierdołę trzeba się wykłócać.
Niestety silnik i skrzynia biegów w samochodzie to nie wszystko (mam
automat, 2.0 hdi 163KM) liczą się także takie pierdoły jak:
- hamulce (tarcze w co drugim C4GP po 15 kkm od nowości!!! mają bicie i
50% zużycia) - wg serwisu nie umię hamować
- zawieszenie (mam najwyższą wersję z zaw. pneumatycznym z tyłu a i tak
TICO bije na głowę C4GP pod względem wybierania nierówności - TICO
zrobiłem 200kkm - wiem co mówię) - 3 razy zgłaszana usterka w ASO,
pierwszym razem potwierdzili - póżniej się rozmyślili :-)
- bicie kierownicy przy 120/130 km/h - serwis 4 razy wyważał fabryczny
zestaw opony i felg (kazali mi reklamować opony w Michelin), na zimówkach
Conti TS830 i innych nowych alusach mam takie samo bicie. Opony w tym
aucie trzeba "układać" z dokładnością +-1g - nie do osiągniecia u
zwykłego gumiarza, dla ASO Citroena to wogóle "kosmiczna" technologia.
Bicie w końcu sobie odpuściłem, w zimie nie bliżam się do prędkości przy
których występuje.
- tandetne materiały we wnetrzu - złażąca guma pokrywająca plastiki,
delikatny stelaż foteli ("buja" się zarówno oparcie jak i siedzisko,
naprawiane w ASO 3 razy), pekająca/wycierająca się "skóra" kierownicy itp.
To wszystko dzieje się w C4P/C4GP po FL czyli w modelach produkowanych od
jesieni 2010 - Citroen zastosował "optymalizację kosztową", która zbiża
jakość jego nowych wyrobów do poziomu najtandetniejszej chinszczyzny.
Wszystkie te problemy byłyby do "przełknięcia" gdyby serwis gwarancyjny
był normalny - w przypadku Citroena niestety nie jest.
Pzdr
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 07:11 Agent
- 13.12.11 09:26 AL
- 13.12.11 09:54 Tomasz Gorbaczuk
- 13.12.11 11:25 BrunoJ
- 13.12.11 15:23 BrunoJ
- 13.12.11 16:53 omega_fan
- 13.12.11 17:16 p0li
- 13.12.11 18:56 uciu
- 13.12.11 19:07 uciu
- 13.12.11 20:52 Marek P.
- 14.12.11 02:53 ALdroid
- 14.12.11 22:44 uciu
- 15.12.11 00:03 scobowski
- 15.12.11 10:51 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga