eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyC4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza › Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
  • Data: 2011-12-13 06:55:01
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12-12-2011 o 22:21:52 AL <a...@s...tam> napisał(a):


    >
    > mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
    > zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)
    >
    > W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie skarzy
    > (i kupuja kolejne rowniez 'france')

    To się lepiej jeszcze raz zastanów. W moim przypadku - C4GP też jest
    czwartym francuskim i na pewno będzie ostatnim Citroenem.
    Przyczynił się do tego głownie serwis Citroena, który traktuje klientów
    jak debili, o każdą pierdołę trzeba się wykłócać.
    Niestety silnik i skrzynia biegów w samochodzie to nie wszystko (mam
    automat, 2.0 hdi 163KM) liczą się także takie pierdoły jak:
    - hamulce (tarcze w co drugim C4GP po 15 kkm od nowości!!! mają bicie i
    50% zużycia) - wg serwisu nie umię hamować
    - zawieszenie (mam najwyższą wersję z zaw. pneumatycznym z tyłu a i tak
    TICO bije na głowę C4GP pod względem wybierania nierówności - TICO
    zrobiłem 200kkm - wiem co mówię) - 3 razy zgłaszana usterka w ASO,
    pierwszym razem potwierdzili - póżniej się rozmyślili :-)
    - bicie kierownicy przy 120/130 km/h - serwis 4 razy wyważał fabryczny
    zestaw opony i felg (kazali mi reklamować opony w Michelin), na zimówkach
    Conti TS830 i innych nowych alusach mam takie samo bicie. Opony w tym
    aucie trzeba "układać" z dokładnością +-1g - nie do osiągniecia u
    zwykłego gumiarza, dla ASO Citroena to wogóle "kosmiczna" technologia.
    Bicie w końcu sobie odpuściłem, w zimie nie bliżam się do prędkości przy
    których występuje.
    - tandetne materiały we wnetrzu - złażąca guma pokrywająca plastiki,
    delikatny stelaż foteli ("buja" się zarówno oparcie jak i siedzisko,
    naprawiane w ASO 3 razy), pekająca/wycierająca się "skóra" kierownicy itp.

    To wszystko dzieje się w C4P/C4GP po FL czyli w modelach produkowanych od
    jesieni 2010 - Citroen zastosował "optymalizację kosztową", która zbiża
    jakość jego nowych wyrobów do poziomu najtandetniejszej chinszczyzny.
    Wszystkie te problemy byłyby do "przełknięcia" gdyby serwis gwarancyjny
    był normalny - w przypadku Citroena niestety nie jest.

    Pzdr
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: