-
Data: 2011-12-13 06:55:01
Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 12-12-2011 o 22:21:52 AL <a...@s...tam> napisał(a):
>
> mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
> zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)
>
> W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie skarzy
> (i kupuja kolejne rowniez 'france')
To się lepiej jeszcze raz zastanów. W moim przypadku - C4GP też jest
czwartym francuskim i na pewno będzie ostatnim Citroenem.
Przyczynił się do tego głownie serwis Citroena, który traktuje klientów
jak debili, o każdą pierdołę trzeba się wykłócać.
Niestety silnik i skrzynia biegów w samochodzie to nie wszystko (mam
automat, 2.0 hdi 163KM) liczą się także takie pierdoły jak:
- hamulce (tarcze w co drugim C4GP po 15 kkm od nowości!!! mają bicie i
50% zużycia) - wg serwisu nie umię hamować
- zawieszenie (mam najwyższą wersję z zaw. pneumatycznym z tyłu a i tak
TICO bije na głowę C4GP pod względem wybierania nierówności - TICO
zrobiłem 200kkm - wiem co mówię) - 3 razy zgłaszana usterka w ASO,
pierwszym razem potwierdzili - póżniej się rozmyślili :-)
- bicie kierownicy przy 120/130 km/h - serwis 4 razy wyważał fabryczny
zestaw opony i felg (kazali mi reklamować opony w Michelin), na zimówkach
Conti TS830 i innych nowych alusach mam takie samo bicie. Opony w tym
aucie trzeba "układać" z dokładnością +-1g - nie do osiągniecia u
zwykłego gumiarza, dla ASO Citroena to wogóle "kosmiczna" technologia.
Bicie w końcu sobie odpuściłem, w zimie nie bliżam się do prędkości przy
których występuje.
- tandetne materiały we wnetrzu - złażąca guma pokrywająca plastiki,
delikatny stelaż foteli ("buja" się zarówno oparcie jak i siedzisko,
naprawiane w ASO 3 razy), pekająca/wycierająca się "skóra" kierownicy itp.
To wszystko dzieje się w C4P/C4GP po FL czyli w modelach produkowanych od
jesieni 2010 - Citroen zastosował "optymalizację kosztową", która zbiża
jakość jego nowych wyrobów do poziomu najtandetniejszej chinszczyzny.
Wszystkie te problemy byłyby do "przełknięcia" gdyby serwis gwarancyjny
był normalny - w przypadku Citroena niestety nie jest.
Pzdr
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 07:11 Agent
- 13.12.11 09:26 AL
- 13.12.11 09:54 Tomasz Gorbaczuk
- 13.12.11 11:25 BrunoJ
- 13.12.11 15:23 BrunoJ
- 13.12.11 16:53 omega_fan
- 13.12.11 17:16 p0li
- 13.12.11 18:56 uciu
- 13.12.11 19:07 uciu
- 13.12.11 20:52 Marek P.
- 14.12.11 02:53 ALdroid
- 14.12.11 22:44 uciu
- 15.12.11 00:03 scobowski
- 15.12.11 10:51 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=