    Date: Sun, 13 May 2012 20:34:16 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C-tronic Żerniki Wrocławskie - chiptuning opinie

    W dniu 2012-05-13 18:48, X-Man pisze:

    > warto jechać do www.goodhope.pl miejsce sprawdzone i polecane przez
    > wiele osób. Z Wrocławia masz jakieś 120km i myślę że warto tą odległość
    > pokonać.

    są polecane punkty bliżej, bodajże dynosoft czy też jetronic

    > Przeszukałbym na twoim miejscu fora czy są jakieś opinie na ich temat.

    tak jak widziałem to albo są pochlebne opinie, albo niepochlebne w
    stylu: "nie jedź tam, bo najlepszy jest dynosoft, więc oni na pewno się
    nie znają na tym co robią"- złych opinii o samym czipowaniu nie
    znalazłem. Ktoś wrzucił wykres http://www.freeimagehosting.net/hwzv3
    który na moje niewprawne oko nie wygląda źle.
    A wieźć dwa auta 120km w jedną stronę to dla mnie duża strata czasu (jak
    odstawię auto we Wrocławiu to zawsze mogę zorganizować sobie na ten czas
    inne, zostawiam, jadę dalej do pracy, jak nie mam czasu to odbieram
    później, jutro czy też wysyłam po auto żonę...

    Lukasz