  • Data: 2016-09-01 17:51:08
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2016 o 23:10, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jak niżej. Planuje się inaczej.

    Jeśli chce się mieć nierealny plan - to może inaczej.
    Ja planuję właśnie tak i się sprawdza.

    > Jest istotna różnica pomiędzy 9h a 12h jazdy - dla mnie 12h jest poza
    > zasięgiem - do 10h dam radę więcej ani trochę.

    Ale jakbyś odpoczął w czasie tych 12h to już dałbyś radę, bardziej niż
    9h jednym ciągiem.

    > Piszesz o gnaniu na odcięciu. A ja piszę o spokojnej jeździe na
    > tempomacie.

    Roman, czy Ty czytasz co ja piszę?
    Przecież właśnie się z Tobą zgadzam, że przy spokojnej jeździe na
    tempomacie, wybierając jak się da drogi dwujezdniowe, da się pojechać w
    sensownym tempie, nawet z przerwami po drodze.

    > Właśnie wykazałem, że się da.

    Wykazałeś że da się z średnią 80, czego nikt nie negował, a wręcz
    przeciwnie.
    A miałeś wykazać że da się 100 i więcej.
    Wbrew pozorom - to całkiem spora różnica.