  • Data: 2016-09-01 17:55:42
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2016 o 22:52, J.F. pisze:

    > Ale za to jakie przyjemne lenistwo :-)

    Nie bardzo.
    Gorąco, trzeba cienia szukać, krzesełka nad morze dźwigać....

    > no coz, jazda samochodem jest niestety dosc nudna.
    > Nawet na niemieckich autostradach te km dosc wolno mijaja, a widoki
    > ograniczone, no i na droge sie patrzec trzeba.

    I dlatego można co jakiś czas zjechać i coś obejrzeć/zjeść/coś innego
    ciekawego zrobić.

    > No coz, jak poswiecisz "pol dnia na jazde", do tego jakies posilki, to
    > wiele nie zostaje.

    Na małe dziury albo baseny termalne czy inne wodospady wystarcza.

    > Z takiego Poznania czy Wroclawia, to jednak stosunkowo malo kierunkow
    > lotow.

    No co Ty, właśnie szukam lotów na połowę września, do wyboru mam
    kilkanaście kierunków, plus drugie tyle regularnych - ale te z reguły
    nie są atrakcyjne wczasowo.
    A jak mam mieć przesiadkę to wolę podjechać i startować z innego lotniska.
    W takim Berlinie, Warszawie czy innym Wrocławiu jestem w 2-3h.

    > Trzeba sie do oferty dostosowac. Albo auto na miejscu pozyczac.
    >
    > Do Hiszpanii czy Portugalii - czemu nie. Ale tak na odleglosc Paryza, to
    > jakos znaczaco szybciej IMO nie bedzie...

    Duże miasta jako cel podróży zupełnie mnie nie interesują.
    One są fajnym celem po drodze do celu właściwego.