-
Data: 2016-08-31 18:32:47
Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nq6uu5$o8b$...@n...news.atman.pl...
W dniu 30.08.2016 o 19:40, RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
>>>>> Jak długo jechałeś na zlot w Bieszczady, tak szczerze?
>>>> Wyjazd z domu o 11:16, w ośrodku byłem o 17:54. Ale po drodze
>>>> miałem
>>>> przystanki - obiad z czekaniem na posiłek (Zajazd Magyar -
>>>> odradzam
>> Ależ piszę, że inaczej planuje się trasę 450 km a inaczej 780 km
>> jeśli
>> zamierza się ją przejechać jednym ciągiem.
>
>> Poza tym - popełniliśmy błąd z zajazdem - koszmarnie powolna
>> obsługa i
>> niedobre żarcie. Już wolałbym zeżreć hotdoga na stacji podatkowej.
>> Nie
>> zmarnowałbym niepotrzebnie co najmniej godziny.
>Ale właśnie o to mi chodzi, że tego typu błędy i postoje też trzeba
>wkalkulować.
Nie planujesz zbednych postojow, to nie ma ryzyka popelnienia bledow
:-)
Oczywiscie jak trasa ma 1600km to trzeba zatankowac pare razy, i
toalete odwiedzic, i restauracje ... ale jak ma 450km to nie trzeba
:-)
(chyba ze auto na LPG).
>> Już to napisałem wcześniej, ale powtórzę: taka podróż wymaga
>> decyzji, czy
>> się jedzie z punktu A do punktu B w minimalnym czasie czy też czy
>> się
>> rozkłada trasę na dwa dni.
>Bez przesady, jak się zrobi z 9h 12 to nie trzeba tego rozkładać na
>drugi dzień.
Otoz to - ale kto pisal, ze do Paryza to za daleko ?
Z Poznania, nie z Wetliny :-)
>Byle nie planować na styk 9h - luzik i jedziemy, jak dojedziemy to
>będziemy.
Dokladnie.
Co czesto utrudnia dlugie dzienne wycieczki, bo recepcja nie jest
czynna cala dobe, kuchnia zamknieta itd.
>>>>> Ja pisze o jednym długim postoju - 45 minut, jak w ciężarówce -
>>>>> po 4
>>>>> godzinach. Posiłek, kawa, chwila odprężenia.
Hm, zanudzilbym sie chyba. Byc moze o to chodzi - zanudzic, jak
zmeczony, to zasnie.
Owszem, jak akurat pora obiadu przypada, to w sam raz 45 minut
wyjdzie, ale obiad co 4 h ?
>>>>> Ale w dzień średnia 100 tym bardziej jest nierealna.
>>>> Nadal zapominasz, że większość trasy to droga dwujezdniowa.
>>> Bez tego obecnie to i 80 ciężko zrobić bez gnania na odcięciu....
>
>> Bez przesady, naprawdę. Jechałem ostatnio do Gdańska, przepisowo na
>> tempomacie na S8 i A1 (tak się porobiło, że najszybciej z Opola
>> jest
>> się przebić do S8). Średnia łącznie z postojami właśnie ciut
>> powyżej 80.
>Właśnie o tym piszę.
>> Ty chyba już zapomniałeś, jakie średnie się robi jadąc wariackim
>> tempem ;)
>Ale przecież pisałem - "no chyba że wariackim tempem".
>Normalnie się nie da i już.
Nawet po wariacku 80 przekroczyc na jednojezdniowych drogach trudno.
Ale troche nam sie drogi polepszyly i przybylo takich, gdzie sa dwa
pasy w jedna strone.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.16 18:45 J.F.
- 31.08.16 18:48 J.F.
- 31.08.16 22:23 Cavallino
- 31.08.16 22:26 Cavallino
- 31.08.16 22:32 Cavallino
- 31.08.16 22:34 007
- 31.08.16 22:38 Cavallino
- 31.08.16 22:39 J.F.
- 31.08.16 22:41 007
- 31.08.16 22:48 Cavallino
- 31.08.16 22:52 J.F.
- 31.08.16 23:10 RoMan Mandziejewicz
- 31.08.16 23:25 J.F.
- 01.09.16 17:51 Cavallino
- 01.09.16 17:55 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=