    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@p...pl.invalid>
    <nq4d1h$6t8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq6uu5$o8b$3@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Date: Wed, 31 Aug 2016 18:32:47 +0200

    dyskusyjnych:nq6uu5$o8b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.08.2016 o 19:40, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > [...]

    >Ale właśnie o to mi chodzi, że tego typu błędy i postoje też trzeba
    >wkalkulować.

    Nie planujesz zbednych postojow, to nie ma ryzyka popelnienia bledow
    :-)

    Oczywiscie jak trasa ma 1600km to trzeba zatankowac pare razy, i
    toalete odwiedzic, i restauracje ... ale jak ma 450km to nie trzeba
    :-)
    (chyba ze auto na LPG).

    >Bez przesady, jak się zrobi z 9h 12 to nie trzeba tego rozkładać na
    >drugi dzień.

    Otoz to - ale kto pisal, ze do Paryza to za daleko ?
    Z Poznania, nie z Wetliny :-)

    >Byle nie planować na styk 9h - luzik i jedziemy, jak dojedziemy to
    >będziemy.

    Dokladnie.
    Co czesto utrudnia dlugie dzienne wycieczki, bo recepcja nie jest
    czynna cala dobe, kuchnia zamknieta itd.

    Hm, zanudzilbym sie chyba. Byc moze o to chodzi - zanudzic, jak
    zmeczony, to zasnie.
    Owszem, jak akurat pora obiadu przypada, to w sam raz 45 minut
    wyjdzie, ale obiad co 4 h ?

    >Właśnie o tym piszę.

    >Ale przecież pisałem - "no chyba że wariackim tempem".
    >Normalnie się nie da i już.

    Nawet po wariacku 80 przekroczyc na jednojezdniowych drogach trudno.
    Ale troche nam sie drogi polepszyly i przybylo takich, gdzie sa dwa
    pasy w jedna strone.

    J.