-
Data: 2016-08-31 22:48:45
Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 31.08.2016 o 22:39, J.F. pisze:
>>> Nie planujesz zbednych postojow, to nie ma ryzyka popelnienia bledow :-)
>
>> Wręcz przeciwnie - ryzyko popełnienia błędu jest zawsze.
>> Zaśnięcie za kierownicą, bo się nie zaplanowało postoju i trzeba grzać
>> na limicie, jest najbardziej zabierającym czas ryzykiem - bo zamiast
>> godzin mogą wyjść lata całe w tej podróży.
>
> Ale ja w druga strone - dojedziemy kiedy dojedziemy i w razie potrzeby
> postoj na nocleg sie zrobi,
To nie tak - ja noclegi planuję z góry, jak trzeba.
> ale nie planujesz postojow co chwila, to i do restauracji nie zajrzysz,
> to i nie bedziesz czekal godzine na posilek :-)
Tylko walniesz w drzewo gdy kimniesz - dokładnie do tego się odnosiłem.
>
>>> Oczywiscie jak trasa ma 1600km to trzeba zatankowac pare razy, i
>>> toalete odwiedzic, i restauracje ... ale jak ma 450km to nie trzeba :-)
>
>> Trzeba.
>
> Teraz drogi troche lepsze - mozna liczyc na przejazd w ~4h, to IMO nie
> trzeba :-)
A IMO trzeba.
Przy 4h faktycznie, wystarczy krótki pit stop.
>> Ale do Paryża to 12 h jest na jeden skok, czego nie polecam.
>> Tak normalnie to jednak lepiej po drodze coś fajnego obejrzeć i się
>> przespać.
>
> A powyzej napisales, ze 12h to nie trzeba rozkladac :-)
Nie - napisałem że 12h nie trzeba rozkładać JEŚLI jest już w te 12h
wkalkulowane kilka h na postoje.
Przy 12 h czystej jazdy, robi się już 15-16h i z jednym kierowcą bym się
na to nie pisał.
Chociaż stosunkowo niedawno przejechałem w sposób nieplanowany na jeden
skok z Monachium do Neapolu, bo mi się akurat spać nie chciało
(przynajmniej do Rzymu), a reszta pasażerów kimała.
Ale to taki przypadek, z reguły jednak nocą chce mi się spać.
>>> Nawet po wariacku 80 przekroczyc na jednojezdniowych drogach trudno.
>> Ale on pisał o dwujezdniowych.
>
> A to juz zalezy od dlugosci postojow ... i ilosci..
> Ja tam nie widze problemu z przejechaniem 450km autostrada bez postoju,
Problemów to ja też nie widzę, ale sensu robienia tego na siłę również nie.
A już planowanie takich odcinków to bardzo kiepski pomysł, z reguły się
po prostu nie sprawdzi.
Tak czy tak, mówimy o trasie daleko dłuższej niż 450 km, więc można tego
nie ciągnąć.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.16 22:52 J.F.
- 31.08.16 23:10 RoMan Mandziejewicz
- 31.08.16 23:25 J.F.
- 01.09.16 17:51 Cavallino
- 01.09.16 17:55 Cavallino
- 01.09.16 18:01 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.16 18:02 Cavallino
- 01.09.16 18:03 Cavallino
- 01.09.16 18:14 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.16 18:23 Cavallino
- 01.09.16 23:20 Przyjazny
- 02.09.16 09:10 J.F.
- 02.09.16 18:18 Cavallino
- 02.09.16 19:50 r...@k...pl
- 02.09.16 19:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=