  • Data: 2009-06-25 13:01:14
    Temat: Re: Butki enduro z wysokiej polki
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-25 14:41:26 +0200, n...@s...com said:

    > Cieknie, ale nie tak odrazu. Skarpeta tez daje wrazenie ze jest dlugo
    > sucho.
    > Jesli idzie o wygode to IMVHO jest spora, a ochrony nie mialem okazji
    > sprawdzac to sie nie wypowiem. W kazdym razie robia dobre wrazenie.

    Znaczy nie przewracasz się? W nic w nich nie przywaliłeś? Kurde, ja tak
    nie potrafię ;-)
    Tu muszę oddać honor Diadorom, że chronią nieźle - ostatnio się
    wyjebałem tak, że motocykl na glebie wylądował centralnie podnóżkiem na
    mojej kostce i tak został - później kilka dni bolało, ale biorąc pod
    uwagę, że ~150 kilowy kloc zostawił małe obicie, to raczej niezły wynik.

    > Ja tam myslalem ze buta chcesz do jezdzenia, a nie lansu przed
    > kolegami.

    Nie wiem czy jednak śmigło na butach, to aby nie za duży lans, jak na
    podryw grzybiarek ;-)
    Zresztą opnie o nich są niezłe, zwłaszcza w Hameryce gdzie są bardziej
    popularne, robi to dla BMW jakaś włoska forma, ale jakoś nie jestem
    przekonany - nie wiem np. jak będzie w razie niemca z wymianą podeszwy,
    urwaną klamerką itepe.

    > W sensie ze zachlapanie konczy sie przemoknieciem ?

    Ta. Wystarczą bryzgi spod przedniego koła przy przejeździe przez kałuże
    głębokości 10 cm.

    > No to oxtary sa w porownaniu łoterpruf do 15m ;)

    A da się w nich postać chwilę w kałuży (powiedzmy powyżej kostek) np.
    przy wyciąganiu zakopanego sprzęta, czy to już za wiele?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco