  • Data: 2009-06-26 13:47:10
    Temat: Re: Butki enduro z wysokiej polki
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-26 14:50:51 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

    > Mam CrossFire- czarne w wersji off-road, od poczatku tego sezonu.
    > Zalety:
    >
    > Wady:
    > -Skrzypia jak pojebane

    Zuepłnie jak moje Diadory, więc nic nowego ;-)

    > -Sa ciezkie- jeden but okolo 2,5 kg

    Porównywałem do moich obecnych butów i masa jest zbliżona (nawet na
    lekką korzyść Sidików), za to Crossfire są zdecydowanie zgrabniejsze
    (mniejsze, nie tak rozdmuchane, nie wiem jak to po naszemu dokładniej
    opisać).

    > -Zgrubienie zawiasu w wewnetrznej czesci kostki wymaga przyzwyczajenia-
    > przez jakis czas mialem uczucie braku kontaktu z panelami ramy i bylo mi
    > dziwnie :)

    Nie wiem, może to nie do końca techniczne, ale zauważyłem że nie
    ściskam stopami za mocno ramy, bardziej kolanami i udami.

    > -Zanizona numeracja- przed kupnem w necie warto przymierzyc- ja musialem
    > odsylac do Niemiec, coby wymienili

    To już wiem, bo przymierzałem 45, które normalnie noszę i były przymałe
    - znaczy takie na styk, z leciutkim uciskiem na palce - czyli jednak
    raczej 46. Niestety, chyba żadna z firm robiących buty endurackie nie
    ma w ofercie połówek.

    > Reasumujac jestem bardzo zadowolny z zakupu gdyz stawialem na bezpieczenstwo
    > i wodoszczelnosc.

    Chyba się właśnie na Sidikach skończy, o ile nie zapałam jakąś wybitną
    miłością po przymierzeniu Gaerne lub BMW.

    A właśnie, rozkręcają Ci się samoistnie? Widziałem gdzieś opinie, że
    niektórym się to zdarza i zaleca się na początku rozkręcić je i skręcić
    z Loctitem.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco