  • Data: 2009-06-26 11:59:50
    Temat: Re: Butki enduro z wysokiej polki
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-26 09:12:22 +0200, "rrolek" <r...@p...onet.pl> said:

    > Kolega używa Sidi Crossfire. Też cikną po 2 latach i skrzypią. Piasek i
    > błoto dostaje się w ten zawias i jest lipa.

    Moje Diadory nie mają zawiasu i też koszmarnie skrzypią przy chodzeniu
    - przywykłem ;-)

    > Ogólnie to wszystkie buty wcześniej czy później zaczną cienąć po szwach.
    > Możesz z tym walczyćużywając różnych szprejów lub tradycyjnie (np mieszanka
    > wosku i parafiny ciekłej aplikowana na gorąco plus jeszcze opalarka zeby
    > dobrze weszła w szwy).
    > Jak znam życie malo komu się to chce robić, buty się myje jak mają trafic do
    > bagażnika auta przed dalszym wyjazdem, a tak stoją sobie uwalone w garażu
    > (przynajmniej u mnie).

    U mnie jest podobnie i raczej nie przewiduję zabaw z impregnatem. Choć
    może jak już wydam tysia z kawałkiem, to mi się jednak za jakiś czas
    zachce? ;-) Grunt żeby przynajmniej ze dwa lata wytrzymały - tak
    naprawdę większy problem z przeciekaniem jest dopiero jak się chłodno
    zrobi - teraz to tylko irytuje, ale jak jest w okolicach 5 Ce, to wtedy
    zaczyna być baaardzo nieprzyjmenie.

    > Nie wierzę że intensywnie eksploatowane buty nawet z najwyzszej póły będą
    > szczene zbyt długo. Lepiej kupować IMO tańsze (ale z dobrymi
    > zabezpieczeniami) i zmieniać częściej. Przykład: Tech6 kolegi wytrzymał 5
    > lat, diadory 4 lata. W momecie zakupu (gdzieś 2000r) cena odpowiednio:
    > 1160/550.

    Moje Diadory są używane od ze 3 lat, z różną intensywnością. Cieknąć
    zaczęły po 2 miesiącach.

    > I ostatnie wyjście: latać jak sucho (nie polecam)

    Bezsensu ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco