  • Data: 2009-06-26 07:12:22
    Temat: Re: Butki enduro z wysokiej polki
    Od: "rrolek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h1vrl4$3ml$1@inews.gazeta.pl...
    > Strasznie wieeeelkie i ciężkie, jak dla mnie ciut niewygodne, a mają
    > opinie rozbijających się miesiącami (i nie mam pewności czy się jednak
    > ułożą do mojej stopy). No i nie mają zawiasika, a to jednak poprawia
    > wygodę.

    Witam

    Sam używałem Diadory Crossbow przez parę ostatnich lat. Fakt ciekną po roku,
    ale tanie i wygodne.
    Kolega jest fanem tech8. Zaczęły cieknąć po 2u latch. Twierdzi że owszem
    cięzkie ale wygodne. W zimie jeździ w pojedyńczych skarpetach.
    Od roku ćwiczę Axo RC6. Bardzo wygodne, już zaczynają cieknąć. Są jednak na
    tyle szczelne że jak dostaną wody to z nich już nie wypływa i kopyta się i
    moczą i marzną.
    Kolega używa Sidi Crossfire. Też cikną po 2 latach i skrzypią. Piasek i
    błoto dostaje się w ten zawias i jest lipa.

    Ogólnie to wszystkie buty wcześniej czy później zaczną cienąć po szwach.
    Możesz z tym walczyćużywając różnych szprejów lub tradycyjnie (np mieszanka
    wosku i parafiny ciekłej aplikowana na gorąco plus jeszcze opalarka zeby
    dobrze weszła w szwy).
    Jak znam życie malo komu się to chce robić, buty się myje jak mają trafic do
    bagażnika auta przed dalszym wyjazdem, a tak stoją sobie uwalone w garażu
    (przynajmniej u mnie).

    Nie wierzę że intensywnie eksploatowane buty nawet z najwyzszej póły będą
    szczene zbyt długo. Lepiej kupować IMO tańsze (ale z dobrymi
    zabezpieczeniami) i zmieniać częściej. Przykład: Tech6 kolegi wytrzymał 5
    lat, diadory 4 lata. W momecie zakupu (gdzieś 2000r) cena odpowiednio:
    1160/550.

    I ostatnie wyjście: latać jak sucho (nie polecam)

    Pozdr
    rr