  • Data: 2009-06-25 17:46:19
    Temat: Re: Butki enduro z wysokiej polki
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał :
    > Nie wiem czy jednak śmigło na butach, to aby nie za duży lans, jak na
    > podryw grzybiarek ;-)
    > Zresztą opnie o nich są niezłe, zwłaszcza w Hameryce gdzie są bardziej
    > popularne, robi to dla BMW jakaś włoska forma, ale jakoś nie jestem
    > przekonany - nie wiem np. jak będzie w razie niemca z wymianą podeszwy,
    > urwaną klamerką itepe.

    Mam dwie pary butów BMW. Sneakery do codziennego latania po mieście i
    ProTouringi na trasy. I żadnych problemów z nimi nie mam. Brat jeździ w
    terenie w BMW Santiago i też się nic nie dzieje. No - prawie nic. Czasem
    odpadają takie jakby-klamerki, które są na krawędzi podeszwy z przodu, ale
    nie ma problemu - można je dokupić za śmieszne grosze. No i jeszcze jedno -
    to nie są buty dla lanserów, w ogóle po nich nie widać, że firmuje je BMW.
    Nie ma widocznych śmiegiełek, ani nic w tym stylu.
    Zresztą pooglądaj sam, strona 54-55
    http://www.bmw-motorrad.pl/Wyposazenie/Wyposazenie_m
    otocyklisty/Katalog_2009/
    --