  • 21. Data: 2011-05-07 18:46:22
    Temat: Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Kwestionuję to -- Bóg jest duchem, więc nie wejdzie na skałę,

    > bo ta jest materią. Chyba że mowa na przykład o Chrystusie -- On

    > jest Bogiem w ludzkim ciele. W bardzo dziwnym ciele, albowiem

    > adorujemy Jego ciało, choć nie adorowano Go całego, gdy żył wśród

    > ludzi około 2000 lat temu. Nie bierzemy do głowy Jego nauki, ale

    > ciało -- adorujemy.

    Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

    > Wyjaśnienie tego problemu/dylematu podają ludzie na grupie o religiach.

    > W istocie rzymski katolicyzm nie jest Chrześcijaństwem, ale pogaństwem,

    > czczącym nie Chrystusa czy jedynego Boga, ale... boga słońca...

    To religia panująca w naszym kraju. Obrażasz nasz wszystkich. Może to
    niepoczytalność?
    Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

    >Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.

    >Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty

    >kapłanów pogańskich...

    Czy masz jakieś dowody na to? Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie
    uśredniły się. Mógł nastąpić handel kulturą.

  • 22. Data: 2011-05-07 19:07:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

    Zgłoś to biskupom kilkaset kat temu -- zostaniesz
    niechybnie spalony na stosie za głoszenie herezji. :)

    > To religia panująca w naszym kraju. Obrażasz nasz wszystkich.

    Zgłoś to prokuraturze -- jeśli istotnie obrażam uczucia religijne,
    poniosę karę. (ale jeśli nie urażam niczyich uczuć religijnych,
    pisząc prawdę -- Ty możesz ponieść karę)

    > Może to niepoczytalność?

    Wątpię, aby naśladowanie symboliki pogańskiej
    było efektem niepoczytalności jakiegoś biskupa. :)
    Jest to częsta linia obrony przestępców, ale -- no właśnie, już
    wyświechtana; niewielu ludzi nabierze się na to, że biskupi
    zastosowali tę symbolikę w stanie niepoczytalności.

    Jest takie powiedzenie:

    Jeśli coś wygląda jak kaczka, chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, -- jest
    kaczką. :)

    A wiesz, dlaczego jest takie powiedzenie? Bo wielu ludzi
    zasłania się twierdzeniem -- ,,to tylko tak wygląda''. :)

    > Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

    No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

    > Czy masz jakieś dowody na to?

    Na co? Nie podałem linków?
    Widzę, że podałem.

    > Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie
    > uśredniły się. Mógł nastąpić handel kulturą.

    A -- tego nie rozumiem. :)

    -=-

    Kończąc -- nie klękano przed Chrystusem, ale klękać należy przed Jego ciałem?
    Co więcej -- w niebie święci nie klęczą przed Chrystusem... A monstrancja
    (którą adorujemy na kolanach) dziwnym trafem ;) przypomina... Słoneczko... :)

    Wprawdzie klęczymy w obecności ciał naszych zmarłych, ale czy klęczymy
    wówczas przed tymi ciałami, czy przed Bogiem? I kogo prosimy, klęcząc
    przy ciele zmarłego -- Boga (o zabranie duszy zmarłego do nieba) czy
    może jednak prosimy ciało zmarłego o jakąś łaskę dla siebie? :)

    Z jakiegoś powodu Bóg zabrania czynienia pewnych obrazów.
    Z jakiegoś powodu ,,nasza'' religia usunęła to przykazanie,
    choć za usuwanie czegokolwiek z Bożego przesłania -- grożą Boskie kary...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-05-07 19:35:56
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Przepraszam za głupie pytanie. To może przemęczenie lub pamięć mam
    przepełnioną :-).

    Bez przesady :-).

  • 24. Data: 2011-05-07 19:47:39
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Zgłoś to biskupom kilkaset kat temu -- zostaniesz

    > niechybnie spalony na stosie za głoszenie herezji. :)

    To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

> [...]

    > wyświechtana; niewielu ludzi nabierze się na to, że biskupi

    > zastosowali tę symbolikę w stanie niepoczytalności.

    Pisałem o Tobie nie o jakimś biskupie. Niezrozumiałeś.

    > No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

    Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

    > Na co? Nie podałem linków?

    > Widzę, że podałem.

    Ja nie widzę tego. Lekceważysz dyskusje. Widzę że piszesz głupoty :-)

    > A -- tego nie rozumiem. :)

    Może coś spodobało się ludziom :-)

> [...]

    > Z jakiegoś powodu ,,nasza'' religia usunęła to przykazanie,

    > choć za usuwanie czegokolwiek z Bożego przesłania -- grożą Boskie kary...

    Pewnie ma jakiś plan rozwoju cywilizacji...

  • 25. Data: 2011-05-07 20:47:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

    Kogo może opętać?

    > Pisałem o Tobie nie o jakimś biskupie. Niezrozumiałeś.

    Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ale uznałem, że jest błędny.

    Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ja jestem niepoczytalny,
    w wyniku czego biskupi stosują symbolikę pogańską. To może mieć
    sens (w świetle ,,nauk'' psychocośtamowych) ale nie wtedy, gdy
    w grę wchodzi wędrowanie w czasie. Istotnie ;) -- moja choroba
    umysłowa może doprowadzić kogoś do błędów, ale zauważ, że owa
    symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed
    moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

    > Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

    Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,
    nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

    > Ja nie widzę tego.

    Nie jestem okulistą. :)

    > Lekceważysz dyskusje.

    To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

    > Widzę że piszesz głupoty :-)

    Czyli jednak okulista by się przydał?
    A może od razu lekarz innej specjalności -- skoro
    widzisz to, czego nie ma i nie widzisz tego, co jest? :)

    Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ipekk3$66a$...@i...gazeta.pl

    > http://zbawienie.com/babilon2.htm

    > Wątek na religii najpierw nosi nazwę

    > Jak kościół rzymskokatolicki fałszuje Biblię?

    > później zmiania ją na

    > Fałszowanie Biblii przez KRK

    > aż wreszcie nazywa się

    > Kto jest odpowiedzialny za wojnę w Iraku?

    > Może coś spodobało się ludziom :-)

    Co się spodobało? I komu spodobało się?
    (jakim ludziom?)

    > Pewnie ma jakiś plan rozwoju cywilizacji...

    Pewnie tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-05-07 20:48:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Przepraszam za głupie pytanie.
    > To może przemęczenie lub pamięć mam przepełnioną :-).

    Pamięć coraz tańsza -- kup więcej. ;)
    (albo wywal niepotrzebne procesy i usługi -- ja tak robię)

    > Bez przesady :-).

    Bez -- przez jakiś czas WD kopiował niemal dokładnie
    dyski IBMa do czasu wpadki IBMa z serią DTLA. Też byłem
    zdumiony, gdyż to raczej WD był producentem HDD, a IBM
    powinien był kopiować rozwiązania stosowane przez WD.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2011-05-08 22:01:39
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Kogo może opętać?

    Ludzi potomków.

> [...]

    > symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed

    > moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

    O czym piszesz? Moze wszystko powtarza się. Twierdzisz, że ją wymyśliłeś?

    > Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,

    > nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

    Nie ma co spłycać tego.

    > To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

    > Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

    Tez sprawdziłem nie było, były za to w innym wątku dyskusji. Pomyliłem się.
    Paranoiczne doszukiwanie się podbieństw symboli.

    Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
    wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
    niekompetencje?

    > Co się spodobało? I komu spodobało się?

    > (jakim ludziom?)

    Symbol przypomina wklęsła gwiazdkę, między czterema kółkami, Kojarzy się z
    inteligencja. Nie wiem czy ten miałeś na myśli.
    Któs tam paranoicznie doszukał się zastosowania jego w naszej religii. Symbol
    na budynkach religijny przypomina 4 kierunki świata i pośrednie z kompasów.

  • 28. Data: 2011-05-08 22:44:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
    > wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
    > niekompetencje?

    Nie pisałem ani religii, ani grupy -- proponuję Ci wytrzeźwienie, gdyż piszesz
    brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

    Na tamtej grupie są ciekawe teksty -- pobudzające do myślenia:

    -- pismo święte mówi o tym, że hańbą są dla mężczyzny długi włosy
    gdy tymczasem
    -- Jezusa Chrystusa przedstawiają malarze właśnie z długimi włosami

    -- pismo święte mówi o tym, że Bóg wyśmiewa się z tego, kto wystrugał
    sobie bożka z drewna i prosi tego bożka o pomoc
    gdy tymczasem
    -- cały Kościół rzymskokatolicki struga sobie bożki, nazywa je cudownymi,
    otacza czcią i prosi te bożki o pomoc

    -- Matka Boska zabrania księżom zajmowania się polityką i gospodarką
    gdy tymczasem
    -- księża nie potrafią żyć bez rezerwowania sobie całkowitego wpływu
    na życie polityczne i gospodarcze, a nawet chcą decydować o tym,
    kto z kim ma wstępować w związek małżeński

    Wiadoma grupa pobudza budzi do myślenia -- budzi z letargu.
    Pośrednio też daje odpowiedzi na nurtujące ludzi pytania typu:

    -- dlaczego jest tyle cierpienia na świecie

    dlatego, iż ludzie (nieświadomie) czczą szatana -- chytre
    stworzenie nieposłuszne Stwórcy, myśląc, iż czczą Stwórcę

    -- dlaczego są wojny religijne

    dlatego, iż przywódcy religijni służą szatanowi, nie Bogu

    -- dlaczego Templariusze w herbie mieli dwóch ludzi na jednym koniu,
    gdy tymczasem byli jednymi z najbogatszych ludzi swojje epoki

    bo religia to obłuda

    -- dlaczego Krzyżacy mordowali, grabili itd.?

    bo tego uczono ich w zakonie, gdyż ich zadaniem było zdobywanie
    majątków swemu panu, czyli papieżowi (zakony rycerskie nie były
    podporządkowane miejscowej władzy kościelnej, ale bezpośrednio
    papieżowi)

    -=-

    W końcu...

    -- dlaczego Bóg nie wysłuchuje księży? :)
    (za to księża są wysłuchiwani przez ludzi)

    -- i dlaczego lata mijają, a Kościół rzymskokatolicki obejmuje
    raptem co szóstego człowieka świata? (z sześciu miliardów
    ludzi -- raptem jeden miliard do rzymscy katolicy, z czego
    na kraje Ameryki Południowej przypada... sporo)

    -=-

    Na tej grupie rzeczowo (w oparciu o fakty i dowody) wyjawia się ludziom,
    iż nauka Chrystusa jest wypaczana przez Kościół rzymskokatolicki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2011-05-15 21:34:40
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Nie pisałem ani religii, ani grupy -- proponuję Ci wytrzeźwienie, gdyż
    piszesz

    > brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

    Obrażasz mnie :(. Też przestanę marnować czas.

> [...]

    >    na życie polityczne i gospodarcze, a nawet chcą decydować o tym,

    >    kto z kim ma wstępować w związek małżeński

    Wychowali ludzi i muszą mieć wpływ na ich życie. Ludzie wierzący też muszą
    mieć szanse znaleźć pracę.

  • 30. Data: 2011-05-17 11:09:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Obrażasz mnie :(. Też przestanę marnować czas.

    Czas to nie pieniądz --- czas, to życie. :)
    Słusznie uczynisz, jeśli przestaniesz marnować czas.

    Nie marnuj też miejsca -- wkładaniem pustych linijek. :)

    gdy tymczasem

    > Wychowali ludzi i muszą mieć wpływ na ich życie.
    > Ludzie wierzący też muszą mieć szanse znaleźć pracę.

    Kali iść do sklepu i zrobić zakupy?
    Oni mają szanse znalezienia pracy.

    Kto oni? Księża czy wierni? Co księżom do pracy wiernych?

    -=-

    Księża (przynajmniej polscy księża rzymskokatoliccy) to gówno nienawidzące
    Boga i ludzi_z_zasadami. Za co mnie nienawidzą? Bo ładnie żegnam się. :)
    Bo stać mnie na to, aby pojechać 100 kilometrów tylko po to, aby podlać
    kwiatki na grobie. Bo uważam, że 2+2 daje zawsze 4. Bo nie kradnę, nie
    kopuluję z kim popadnie, nie piję alkoholu, nie palę papierosów itd...

    Zbyt trudno im dorównać mnie -- stąd mnie nienawidzą, jak nienawidzą żydków.
    (którym też nie potrafią dorównywać)

    Wychowali ludzi? Ciekawe. Raczej wyhodowali sobie owieczki do skubania. :)

    Muszą mieć wpływ? -- Muszą. Każdy komuch musi. Każdy totalitarny
    system sprawowania władzy musi mieć wpływ na ludzi -- musi ludzi
    zniewalać, aby ludzie płacili temu systemowi i przywódcom systemu.

    Przy okazji księża to skrajne matoły, które bez ludzi wykształconych pomrą.
    (nie potrafiąc niczego budować, konstruować itd.)

    Z jednej strony otaczają się ludźmi wykształconymi -- bo ich potrzebują,
    z drugiej zaś strony tych ludzi gnoją, gdyż wcześniej czy później mądry
    człowiek zauważy, że księża to agresywne pasożyty domagające się płacenia
    im na ich cele. A jakie to cele? -- Seks i władza. Seks z kobietami,
    mężczyznami, dziećmi, zwierzętami... Władza nad światem -- także nad
    Bogiem. Wierzą w to, że ich bożki (zasilane :) modłami ludzi naiwnych)
    pokonają Boga. Wierzą, kombinują i mają nadzieję... Kto popiera KRK
    poza KRK? Jakie kościoły uznają ten kościół jako Kościół służący Bogu?
    Prawosławni? -- nie. Dla prawosławnego rzymski katolik to potępieniec.
    Podobnie dla protestanta -- nawet ponoć protestanci potrafią mówić:
    klnie jak katolik, kradnie jak katolik, kłamie jak katolik... A może
    dla buddystów? Też nie. Muzułmanie od stuleci prowadzą wojny przeciwko
    Rzymowi. Co prawda ostatnio wiele zmienia się, ale nadal islam nie ma
    wielkiego szacunku do KRK. Może więc żydzi? No -- ci kochając rzymskich,
    zaciskają pięści do walki...

    Poza KRK nikt nie chce uznać świętości KRK. Wojny, zbrodnie, holokaust,
    przestępstwa gospodarcze, rozwiązłość seksualna wołająca pomstę do nieba...
    Oto obraz Kościoła rzymskokatolickiego.

    -=-

    Mnie, bo im dużo płaciłem, chcieli ożenić z młodą, śliczna dziewczyną,
    ale sypiać bym musiał z jej ciocia. Ona zaś, moja ślubna, rżnęłaby
    się z kim by chciała. (znaczy? -- pomagałaby potrzebującym oraz
    cierpiącym) Wszystko w jednym:

    -- ukarać mnie, bo jakoś nie wyszło z katechetką

    -- dać mi na niby śliczną dziewczynę na żonę

    -- kazać (głodem, izolacją od społeczeństwa)
    lizać cipkę :) (mgłę?) teolog Łucji Stalenczyk
    (cioci owej żony; ciocia, jak sama powiedziała
    mi, młóciła się z kim chciała, jeśli chodzi
    o seks z księżmi)

    -- nakłonić mnie do zabicia mego ojca, zabrania mu
    ,,rodzinnej firmy'' i płacenia z niej na Kościół
    w poczuciu winy (za zabicie ojca) i wstydu

    nie chodzi o pieniądze rzędu tysiąca złotych miesięcznie,
    ale o duży przekręt; firma by jednocześnie projektowała
    i wykonywała sygnalizacje drogowe, skrzyżowania, drogi,
    drogi dla rowerów -- jako jedyna w szeroko rozumianym
    regionie; projektowałaby pod siebie, aby wygrywać przetargi,
    rzekomo sprawiedliwie, na budowanie za pieniądze unijne,
    lejące sie strumieniami; budowałaby z tego, co by ukradła
    urzędowi miasta -- kilka razy sprzedając to samo...

    tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :)

    Ja jestem Eneuel, Królewski Elf, brzydzący się kłamstwem, kradzieżą
    itp... Trochę za daleko posunęli się duchowni rzymskokatoliccy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'