  • 1. Data: 2011-04-28 16:52:08
    Temat: zasilacze corsair
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wkurwiam się na maksa, jak to możliwe, że po wymianie wszystkiego włączenie
    z nagrywarką nadal dvd psuje mi płytki...

    wymyśliłem, żeby zainwestować w zasilacz...

    pytanie: czym się różni Corsair CMPSU-450VXEU od Corsair CMPSU-430CXEU?

    który lepszy? który nowszy?

  • 2. Data: 2011-04-28 17:29:04
    Temat: Re: zasilacze corsair
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    > pytanie: czym się różni Corsair CMPSU-450VXEU od Corsair CMPSU-430CXEU?
    >
    > który lepszy? który nowszy?

    Nowszy 430, lepszy? Nie wiem w zasadzie ale obstawiałbym przy 450, bo to
    sprawdzona konstrukcja.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 3. Data: 2011-04-28 20:55:33
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-04-2011 o 18:52 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > wkurwiam się na maksa, jak to możliwe, że po wymianie wszystkiego
    > pytanie: czym się różni Corsair CMPSU-450VXEU od Corsair CMPSU-430CXEU?
    >
    > który lepszy? który nowszy?

    Lepszy 450VX, nowszy 430CX. Różnią się bardzo wiele. Z moich informacji
    wynika, że są nawet produkowane dla Corsaira przez różnych producentów.
    450VX jest z fabryk Seasonic'a, a 430CX to Channel Well. Ten drugi to
    najniższa półka markowych zasilaczy nie warta polecenia.
    Najważniejsze różnice:
    450VX - 5 lat gwarancji, certyfikat 80+, 396W na linii 12V, więcej złącz,
    ciężko już z dostępnością.
    430CX - 2 lata gwarancji, 80+ - brak, 336W - 12V,

    --
    WiesłaW
    Opera Mail