  • 1. Data: 2011-04-27 17:51:58
    Temat: Program do monitorowania temperatury
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    hardware monitor pro pokazuje jakies bzdury.
    Temperatura rdzeni niby 20,1C

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 2. Data: 2011-04-27 17:54:05
    Temat: Re: Program do monitorowania temperatury
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    testowalsia Speedfan?

  • 3. Data: 2011-04-27 19:34:24
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2011-04-27 19:51, KRZYZAK pisze:
    > hardware monitor pro pokazuje jakies bzdury.
    > Temperatura rdzeni niby 20,1C

    CoreTemp?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2011-04-27 20:30:32
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Nathan napisał:

    > CoreTemp?

    CoreTemp!
    :)

  • 5. Data: 2011-04-27 20:39:21
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2011-04-27 19:51, KRZYZAK pisze:
    > hardware monitor pro pokazuje jakies bzdury.
    > Temperatura rdzeni niby 20,1C

    W Evereście też sprawdzisz sobie temperaturki. Osobiście używam i nie
    narzekam.

  • 6. Data: 2011-04-27 21:39:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011 22:30:32 +0200, Mateusz <m...@v...pl>
    wrote:

    >CoreTemp!
    >:)

    CoreTemp + CoreTemp Gadget ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-04-27 23:22:22
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > hardware monitor pro pokazuje jakies bzdury.
    > Temperatura rdzeni niby 20,1C

    No i tak ma byc. Podczas bezczynnosci wlacza sie C&Q, Speedstep, itp, zegar
    CPU spada do 800 MHz, jego napiecie tez, w efekcie temperatura CPU spada do
    temperatury pokojowej.

  • 8. Data: 2011-04-28 10:06:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > hardware monitor pro pokazuje jakies bzdury.
    > Temperatura rdzeni niby 20,1C

    dziwne - fakt;
    a co pokazuje monitor dedykowany do tej plyty glownej, ew. bios?
    /na ogol dostepny na stronie producenta plyty;

  • 9. Data: 2011-04-28 10:07:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No i tak ma byc. Podczas bezczynnosci wlacza sie C&Q, Speedstep, itp,
    > zegar CPU spada do 800 MHz, jego napiecie tez, w efekcie temperatura CPU
    > spada do temperatury pokojowej.

    nawet gdyby byla zima i odlaczyliby ogrzewanie centralne,
    to zejscie do tej temperatury jest wrecz awykonalne;

  • 10. Data: 2011-05-03 17:44:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" ipbe73$1o8$...@n...task.gda.pl

    > nawet gdyby byla zima i odlaczyliby ogrzewanie centralne,
    > to zejscie do tej temperatury jest wrecz awykonalne;

    Teraz tuż przy grzejniku, jakim jest włączony notebook mam 18,7 stopnia
    na tak zwanej stacji pogody. A soft pokazuje mi, że dysk miał 17 stopni
    w czasie pracy. :) Teraz tak sobie głupio myślę, że mógłbym założyć coś
    na siebie z długim rękawem... Jakie to głupie myśli człowieka napadają,
    gdy jest dookoła zimno... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'